Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:40:05 GMT

یک کشته و 22 زخمی بر اثر تصادف در بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۱۸۴۹

یک کشته و 22 زخمی بر اثر تصادف در بروجرد

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: تصادف سه دستگاه خودرو در جاده بروجرد به نهاوند یک کشته و ۲۲ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش جماران، محمد کرمی افزود: این حادثه بعداز ظهر امروز جمعه در کیلومتر ۱۶ جاده بروجرد به نهاوند و بین سه دستگاه خودروی اتوبوس، پیکان و تریلر رخ داد.

وی اظهار داشت: پس از اعلام تصادف از طریق مرکز کنترل هماهنگی عملیات استان لرستان عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری اشترینان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: نیروهای امدادی سریعا پس از حضور در محل حادثه برای دسترسی به مصدومین از ست نجات هیدرولیک استفاده نموده که چند تن از مصدومین و فرد فوتی را رهاسازی نمودند و تحویل عوامل اورژانس داده و همچنین چندتن از مصدومین توسط خودروی آمبولانس پایگاه امداد و نجات بین شهری اشترینان به بیمارستان شهید چمران شهرستان بروجرد انتقال داده شدند.

کرمی افزود: عملیات انتقال مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس و هلال احمر بروجرد، ملایر و نهاوند انجام شد و مصدومان به بیمارستان های شهر های مذکور انتقال یافتند.

اخبار مرتبط ۲ نفر کشته و ۶ نفر زخمی در تصادف خودروی 405 و پیکان تصادف مرگ‌بار ۲ تریلر در بوشهر+ عکس تصادف مرگبار پراید و تریلی در پلدختر + عکس تصادف مرگبار در جاده های زنجان تصادف وحشتناک کامیون با خودروی ال ۹۰ در بزرگراه شهید بابایی/ عکس

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تصادف تصادف مرگبار تصادف در جاده بروجرد تصادف بروجرد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه