Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:14:29 GMT

جان باختن دو جوان در کانال آب سویسه

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۲۱۱۰

جان باختن دو جوان در کانال آب سویسه

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از جان باختن دو جوان در اثر غرق شدگی در کانال سویسه در جاده اهواز - آبادان خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۶:۴۰ بعد از ظهر امروز (۲۷ تیرماه) نیروهای آتش نشانی کارون جهت امدادرسانی به دو مرد جوان که در کانال سویسه مسیر آبادان غرق شده بودند، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه، همزمان تیم غواصی ایستگاه ساحلی ۳ آتش نشانی اهواز، به سمت کانال سویسه اعزام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: این دو مرد جوان که در این بعد از ظهر گرم تابستانی ظاهرا به قصد شنا کردن وارد کانال آب شده بودند، به دلیل عدم توانایی در کنترل خود، نتوانستند از آب خارج شوند و متاسفانه خبر غرق شدن آنها توسط اهالی منطقه، اطلاع رسانی شد.

قنبری بیان کرد: پیکر بی جان این دو جوان که یکی ۲۳ سال و دیگری ۳۵ سال داشت، توسط نیروهای ایستگاه غواصی ساحلی و نیروهای آتش نشانی کارون، از میان کانال خارج و به عوامل انتظامی سویسه تحویل داده شد. پایان عملیات در ساعت ۱۹:۰۸ اعلام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش نشاني غرق شدگی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویترینی از دستاوردهای سپاه همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرد، گفت: تمام این دستاوردها نتیجه‌ به‌کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است. - اخبار استانها -

سردار مهدی کبیری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان دستاوردهای سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاوردهای موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاوردهایی هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیروهای سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آن‌ها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات  دندان‌ پزشکی و خودرو تولید کنند.

کبیری‌پور گفت: ویترینی از این دستاوردها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاوردها نتیجه‌ به کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم