Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با اشاره به پتانسیل‌های استان برای میزبانی مسابقات گفت: درصورتی‌که کرونا اجازه دهد، آمادگی میزبانی 10مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی را داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی روزبهانه اظهار کرد: با توجه به پتانسیل هیئت دوچرخه‌سواری استان هدف امسال میزبانی کشوری ۱۰ تا مسابقه جایزه بزرگ در رشته‌های کورسی، استقامت جاده، سرعت و رشته کوهستان بوده و با اسپانسرهای مسابقات کشوری هم‌صحبت شده و اگر قضیه کرونا حل شود قطعاً مسابقات خوبی را برگزار می‌کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی افزود: برای امسال هم 15 مسابقه داخلی استان در قالب سه لیگ استقامت، سرعت و کوهستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به دلیل محدودیت کرونایی تنها یک مسابقه برگزارشده است.

وی با اشاره به پتانسیل بالای خراسان رضوی در رشته ورزشی دوچرخه‌سواری خاطر نشان کرد: امسال نیز در لیگ‌های جاده و پیست در دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان  حداقل 8 تیم از خراسان رضوی حضور خواهند داشت.

روزبهانه یادآور شد: تعداد دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در مرحله اول حدود ۸۰ نفر بود که تعداد خیلی چشمگیر بود که این نشان‌دهنده پتانسیل خوب دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی است.

رئیس هیئت خراسان رضوی با تأکید بر اینکه هدف اصلی هیئت استان برگزاری ۱۰ میزبانی مسابقه جایزه بزرگ کشوری در سال جاری است، ابراز کرد:  در حال حاضر تمرینات ورزشکاران در سه مقطع نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود، که پیش‌بینی می‌کنیم در مسابقات کشوری سالی پر مدال برای ورزشکاران خراسان رضوی خواهد بود.

انتهای پیام/ 70042

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ خراسان رضوی مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

 جواد غفوری ابوالفضل علی نژاد سینا صانعی محمدرضا کریمیان وحید طالبی صادق اشجعی فرید عریض محسنی سجاد انبوزن سید مهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اغردوی تیم ملی دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی