Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس از بروجرد، محمدکرمی با اعلام این خبر اظهار داشت؛ امروز ۲۷ تیرماه در کیلومتر ۱۶ محور بروجرد نهاوند بر اثر برخورد اتوبوس، تریلی و خودروی پیکان یک نفر کشته و ۲۲ تن زخمی شدند.

رئیس هلال احمر بروجرد ادامه داد: پس از اعلام تصادف از طریق مرکز کنترل هماهنگی عملیات استان لرستان عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری اشترینان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: نیرو‌های امدادی سریعاً پس از حضور در محل حادثه برای دسترسی به مصدومین از ست نجات هیدرولیک استفاده نموده که چند تن از مصدومین و فرد فوتی را رهاسازی نمودند و تحویل عوامل اورژانس داده و همچنین چندتن از مصدومین توسط خودروی آمبولانس پایگاه امداد و نجات بین شهری اشترینان به بیمارستان شهید چمران شهرستان بروجرد انتقال داده شدند.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: از کلیه رانندگان عزیز خواهشمندیم با سرعت مطمئنه در محور‌های مواصلاتی حرکت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگوار و تلخی نباشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور رضا عسگری جنگ قره باغ طرح مالیات بر خانه های خالی قطعنامه 598 تصادف اتوبوس محور بروجرد نهاوند تصادفات رانندگی سوال از رئیس جمهور رضا عسگری جنگ قره باغ طرح مالیات بر خانه های خالی قطعنامه 598

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک

دریافت 8 MB

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی تیم آتش‌نشانی مدیریت شهری پایتخت در سیل سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: امروز چهارمین روز از فعالیت گروه امدادی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در شهرستان کنارک در سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟

او ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده چند روز قبل تیم آتش نشانی در این روستا مستقر و در داخل شهر چندین محل آبگیری شد.

ملکی با اشاره به وضعیت روستای کنارک در سیل اخیر، بیان کرد: یک بیمارستان در این روستا کاملا زیر آب بود که تیم امدادی توانست این بیمارستان را آبگیری کند و درحال حاضر فعالیت آن به روند اولیه برگشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: گروه‌های امدادی در چندین محله این روستا فعالیت کردند و حدود ۳۰ باب منزل مسکونی با هماهنگی مسئولان محلی آبکشی شده است.

او خاطرنشان کرد: از امروز گروه امدادی ما در روستای پزم مشغول هستند و با دو دستگاه پمب فوکس نیمه سنگین به وسیله دو رشته لوله آبگیری انجام می شود.

کد خبر 846355 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان