Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:10:06 GMT

پیروزی سید سیروس با پیراهن متفاوت!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۲۸۶۵

پیروزی سید سیروس با پیراهن متفاوت!

تیم پارس جنوبی جم موفق شد تا در خانه برابر شهرخودرو پیروز شود و سه امتیاز حیاتی را مال خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته‌های اخیر تغییرات زیادی روی نیمکت‌های لیگ‌برتری اتفاق افتاده است، سید سیروس پورموسوی سرمربی سابق تیم‌ملی جوانان، فولاد و استقلال خوزستان به عنوان جانشین هومن افاضلی سرمربی مستعفی پارس جنوبی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او باید تیمش را در برابر شهرخودرویی هدایت می‌کرد که سهراب بختیاری زاده را به جای مجتبی سرآسیایی روی نیمکت خود می‌دید، پورموسوی که با پیراهن مشکی و دکمه‌های سفید در فوتبال ایران معروف بود اما ترک عادت کرد و این‌بار با پیراهن طوسی تیمش را در دیدار مقابل شهرخودرو هدایت کرد و در نهایت علی‌رغم عقب افتادن از رقیب خود، در نهایت توانست به پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار حساس را مال خود کند. بختیاری زاده در لیگ سیزدهم در استقلال خوزستان توپ می‌زد، جایی که پورموسوی به عنوان کمک مربی در آن تیم حضور داشت.


پورموسوی که حدود یک‌سال است از لیگ‌برتر دور بوده با قدرت بازگشت و نکته جالب این است که او در دیدار آینده باید تیمش را برابر عبدالله ویسی هدایت کند، تقابلی که مارا یاد قهرمانی لسترسیتی ایران در لیگ پانزدهم می‌اندازد، رقبایی که روزی همکار بودند.

پارس جنوبی جم سید سیروس پور موسوی جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد

به گزارش پارس نیوز ، مجموعه «نون. خ ۵» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجیدر ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: خدا را شکر این بازی چهار‌ گل داشت / فیلم
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • پورموسوی: حق ما و گل گهر این جای جدول نیست؛ وقت کمی برای بستن تیم داشتیم / فیلم
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز