Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و پنجم، دو تیم پارس جنوبی جم و شهرخودروی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 پارس جنوبی به پایان رسید.
به گزارش آریا، در این بازی ابتدا محمد قاضی برای شهرخودرو گلزنی کرد و پس از آن فریبرز گرامی و پوریا آریاکیا برای پارس جنوبی گلزنی کردند تا شاگردان پورموسوی با نتیجه 2 بر 1 پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی بعد از آنکه در نخستین بازی پس از تعطیلات کرونایی برابر صنعت نفت شکست خورد، یک هفته استراحت کرد و سپس به تساوی ارزشمند خارج از خانه مقابل سپاهان رسید تا شرایط روحی خوبی پیدا کند، اما تغییر سرمربی در این تیم موجب شد دوباره با چالش مواجه شوند ولی با این وجود آنها امشب توانستند با هدایت سید سیروس پورموسوی که جانشین هومن افاضلی شده بود، از اشتباهات فردی مدافعان شهرخودرو که یک گل و یک اخراجی تقدیم جمی‌ها کردند، به نحو احسن استفاده کنند و با کسب برتری 2 بر یک خانگی به رده دوازدهم بروند و تا حدودی از منطقه سقوط فاصله بگیرند و از سوی دیگر منجر به سقوط یک پله‌ای شهرخودرو شوند.
پارس جنوبی در حالی به پیروزی مقابل شهرخودرو رسید که شهرام گودرزی و متین کریم‌زاده، دو بازیکن چپ‌پای این تیم که پایه‌گذار گل‌های این تیم شدند، نقش مهمی در این برد داشتند و با فرارهای خود از جناحین و سانترهای خطرناک خلق موقعیت کردند. علاوه بر آنها، فریبرز گرامی نیز در خط دفاعی پارس جنوبی کم‌نقص ظاهر شد.
بدون تردید اشتباهات عجیب در خط دفاعی شهرخودرو را باید مهم‌ترین اتفاق این مسابقه دانست. مدافعان تیم مشهد یک گل را تقدیم پارس جنوبی کردند و با یک اخراج در نیمه اول، اجازه ندادند تیمشان 2 گل خورده را جبران کرده و دست پر زمین را ترک کند تا پورموسوی در جدال مربیان تازه وارد، صاحب برد شود.

- دیدار تیم‌های نساجی و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.    بازی دو تیم همسایه جدولی در شهید وطنی قائمشهر با کمترین میزان موقعیت در حالی به پایان رسید که شاید مهم ترین اتفاق بازی نیز اخراج میثم نقی زاده بود. نفتی ها به دنبال حفظ نتیجه بودند و حملات تیم نساجی هم بی ثمر بود و در نهایت بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
دقایق حساس:
دقیقه 25: شوت زیبای محمدمهدی نظری از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای احمد گوهری همراه شد. در ادامه سانتر بازیکنان نساجی باعث موقعیت سازی شد اما رحمان جعفری نتوانست دروازه را باز کند.
دقیقه 51: حرکت زیبای نظری و پاس او به شجاعی باعث ایجاد موقعیت شد اما در این صحنه پرچم کمک داور به نشانه آفساید مانع از گلزنی نساجی شد.
دقیقه 67: نظری با قطع توپ باعث شد تا شجاعی در موقعیت حمله قرار گیرد. او با سرعت بالا از نقی زاده گذشت و در حالی که در آستانه تک به تک شدن قرار داشت، توسط نقی زاده سرنگون شد و داور کارت قرمز را به او نشان داد.
دقیقه 85: سانتر زیبای علی شجاعی روی دروازه تا دهانه دروازه نیز پیش رفت اما روح الله باقری که خود را به سمت توپ پرتاب کرده بود، موفق به گلزنی نشد.
اخراج میثم نقی زاده مهم ترین اتفاق بازی بود. پس از فرار زیبای علی شجاعی و در حالی که او در آستانه تک به تک شدن با دروازه بان بود، توسط نقی زاده سرنگون شد تا نفت از اواسط نیمه دوم بازی را ده نفره دنبال کند اما در نهایت این اخراج هم باعث تغییر در نتیجه بازی نشد.

- گل گهر امشب در حالی در سیرجان میزبان شاهین بوشهر بود که هفته گذشته یکی از مهمترین مسابقاتش برابر پیکان را باخته بود. هرچند شاگردان جلالی در آن بازی اسیر اشتباهات داوری شدند اما شکست برابر یکی از رقیبان باعث شد که حتی سرمربی با تجربه گل گهر دو روز به خاطر استعفا از تیم دور باشد. گل گهر اما استعفای آقا معلم را نپذیرفت و جلالی این بار با تغییراتی که ایجاد کرد توانست تیمی با انگیزه و تهاجمی را به میدان بفرست و در نهایت به یک پیروزی با ارزش برابر رقیب قعر جدولی اش برسد.
سرمربی گل گهر که امشب به خاطر مثبت شدن تست کرونایش در ورزشگاه حضور نداشت قبل از آن با اضافه کردن مجتبی سرآسیایی و پیروز قربانی کادرفنی را تقویت کرده بود. از طرفی به دلیل مثبت شدن تست کرونا و یا دلایل حاشیه ای چند بازیکن از ترکیب اصلی بیرون رفتند تا فضا برای بازی کردن بازیکنانی که انگیزه زیادی داشتند باز شود. میلاد کمندانی و سیداحمد موسوی که در نیم فصل به گل گهر آمده بودند در این بازی از ابتدا در ترکیب بودند و نمایش خوب و موثری در پیروزی تیمشان داشتند.
رضا علیاری، رضا محمودآبادی و میلاد فراهانی دیگر تغییرات گل گهر در بازی امشب بودند. با این حال ترکیب اولیه گل گهر از همان ابتدا با یک بازی هجومی توانست کار را به سود خودش تمام کند. آن ها در 5 دقیقه اول بازی دو گل توسط زنده روح از روی نقطه پنالتی و یونس شاکری مهاجم گلزن این تیم رسیدند. هرچند شاهین نیز در این بازی تهاجمی و بی پروا بازی کرد و یکی از گل ها را پاسخ داد اما گل سوم گل گهر در دقیقه 13 بازی کار را در همان نیمه اول برای این تیم تمام کرد.
شاهین اما در سوی دیگر بامهدی پاشازاده که اولین بازی اش تنها بعد از چند روز که حضورش در بوشهر می گذشت تجربه می کرد در این بازی تیمش را با افکار تهاجمی و با هدف برد به زمین فرستاد اما در روزی که مهاجمان گل گهر آماده بودند در نهایت با شکستی سنگین از بازی بیرون آمد تا به فکر هفته های سخت پیش رو برای فرار از سقوط باشد.
در سوی دیگر شاهین بوشهر که با 17 امتیاز و دو امتیاز کمتر از گل گهر در رده شانزدهم جدول قرار دارد برای چهارمین بار در این فصل با سرمربی جدید پا به زمین می گذارد. مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال و بازیکن سابق تیم ملی ایران که چند هفته ای بود به سپیدرود پیوسته بود بعد از شکست سنگین 5 بر یک شاهین برابر ذوب آهن ،به بوشهر آمده است تا بتواند در شش هفته باقیمانده این تیم را از سقوط نجات دهد. کار سختی که با یک بازی دشوار شش امتیازی خارج از خانه برابر گل گهر آغاز می شود که خودش را حسابی برای این بازی تجهیز کرده است. بی شک بازی گل گهر و شاهین یکی از حساس ترین مسابقات این هفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرخودرو پارس جنوبی گل گهر شاهین بوشهر پارس جنوبی نقی زاده گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس

گل گهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس است

طرفداری | تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در دیداری حساس میزبان پرسپولیس خواهد بود. این بازی بدون شک یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته از رقابت‌ها خواهد بود.

گل‌گهر در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که در تقابل‌های گذشته حتی یکبار هم موفق به شکست این تیم نشده است. سیرجانی‌ها در 10 تقابل با پرسپولیس، 7 شکست و 3 تساوی را تجربه کرده‌اند.

شاگردان اوزونیدیس که در این فصل نتایج متفاوتی کسب کرده‌اند، برای طلسم‌شکنی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. آنها در تلاش هستند تا با کسب پیروزی در این دیدار، خود را به جمع بالانشینان نزدیک‌تر کنند.

پرسپولیس نیز که در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی است، برای حفظ فاصله اش با استقلال به دنبال کسب پیروزی در این بازی است.

دیدار دو تیم گل‌گهر و پرسپولیس روز 19 فروردین در ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد