Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: روند پاسخگویی فیفا درخصوص اساسنامه و تصویب آن تا آبان‌ماه طول می‌کشد و در نهایت نیمه دوم این ماه یا هفته اول آذرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.
به گزارش خرداد ،امیرمهدی علوی جمعه شب در گفت‌وگویی اظهار داشت: از ۱۰ فروردین‌ماه امسال به صورت شبانه روزی فرآیند مربوط به اصلاح پیش‌نویس اساسنامه و قوانین انتخاباتی در فدراسیون فوتبال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان ما در کمیته حقوقی و مقررات جلسات متعددی با اعضای هیات رییسه داشتند و گزارش‌های مکرری به دبیر کل فدراسیون ارائه می‌دادند.
وی افزود: در نهایت برای نخستین بار بحث پیش‌نویس اساسنامه به استحضار اعضای مجمع فدراسیون فوتبال رسید. حدود ۲۹ پیشنهاد قبل از ارسال این پیش‌نویس به فدراسیون جهانی اخذ شد. جلسات در این سه ماه برگزار شد و در نهایت جلسه شنبه گذشته هیات رییسه فدراسیون بر محور انتخابات، اساسنامه و پیش نویس اساسنامه بود. تمام این نکته سنجی و دیدن زوایای مختلف برای تاکید بر بحث تصحیح قوانین داخلی و توجه به استانداردهای بالادستی در فیفا و ای‌اف‌سی بود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: این پیش‌نویس در موعد مقرر یعنی دوشنبه هفته گذشته به فیفا ارسال شد. فدراسیون جهانی پاسخ‌های خود را در یک بازه زمانی ۱۰ روزه به فدراسیون فوتبال ارجاع می‌دهد. در روندی که بعد از نظر مشورتی فیفا اتفاق می‌افتد بعد از ۴۰ روز از نظر مثبت فیفا، در مجمع تصویب اساسنامه را خواهیم داشت. دو ماه بعد از آن نیز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قابل برگزاری است.
وی ادامه داد: نیمه دوم آبان‌ماه یا هفته اول آذرماه شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال خواهیم بود. همزمان با رایزنی‌ها در ارتباط با تاکید و تصحیح قوانین داخلی ایران مکاتبات و ویدئو کنفرانس‌های متعدد با مسوولان فیفا برگزار شده بود. این تلاقی موضوعی حوزه فدراسیون فوتبال با تاکید بر قوانین داخلی و توجه به تمام استانداردهای بین المللی انجام و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است. تا پایان هفته جاری باید منتظر پاسخ فیفا باشیم.
علوی یادآور شد: امروز (دراگان) اسکوچیچ در تبریز بازی‌ها را دید و هفته دیگر در اصفهان بازی سپاهان و صنعت نفت را می‌بیند. بازی با تیم ملی ازبکستان در تاشکند ورزشگاه بنیادکار در ۱۷ شهریورماه نهایی شد و ۱۳ شهریورماه هم دیدار برابر تیم ملی سوریه در حال نهایی شدن است و امید است این دو مسابقه پیش مقدمه خوبی برای چهار بازی پیش روی تیم ملی است. برچسب ها: فدراسیون فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!