Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از ایسنا مهرداد قریب  با بیان اینکه حدود ۸۷۰ هزار نفر برای دریافت مقرری بیمه بیکاری ایام کرونا در سامانه مربوط ثبت نام کرده بودند که اسامی نهایی به وزارت رفاه ارسال، شماره شبای واجدین اخذ و برای خزانه داری ارسال شد ، اظهار کرد: این مقرری برای ۲۰ روز آخر اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بیش از ۹۰ درصد افرادی که ثبت نام کرده بودند این مقرری را دریافت کرده اند.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی درباره علت عدم دریافت این مقرری برای شماری از ثبت نام کنندگان گفت: تعدادی که تا امروز نتوانسته اند این مبلغ را دریافت کنند زیاد نیست اما چند دلیل داشته است از جمله اینکه یا شماره شبا را اشتباه ارسال کرده بودند یا شماره متعلق به خودشان نبوده است.

قریب افزود: این افراد می توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرند تا راهنمایی شوند که به چه نحوی مشکل شان حل شود. اگر اطلاعات کامل باشد مشکل ظرف ۴۸ ساعت رفع می شود.

وی درباره علت تفاوت مبالغ واریزی نیز گفت که معمولا مقرری بیمه بیکاری بر اساس حقوق ۹۰ روز آخر تعیین می شود ضمن آنکه مقرری بیمه بیکاری ایام کرونا با تصمیم ستادملی کرونا تصویب و واریز شد و روال دریافت مقرری بیمه بیکاری از خرداد ماه به شرایط عادی برگشته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیمه بیکاری مقرری بیمه بیکاری کرونا ویروس صدای ایران مقرری بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفته‌های پیشین شاهد گلایه‌هایی از نحوه واگذاری زمین به متقاضیان در استان مرکزی بودیم.

سرپرست راه و شهرسازی استان درباره این موضوع به خانواده‌ها گفت: خانواده‌هایی که تا پیش از ۲۴‌مهر ۱۴۰۰ در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده و فرم ج آن‌ها قرمز شده است، می‌توانند زمین رایگان طرح متقاضیان جوانی جمعیت را دریافت کنند.

یوسف زاده با اشاره به خانواده دارای شش فرزند که هنوز زمینی دریافت نکرده است، افزود: به دلیل سرریز جمعیت متقاضی زمین در شهر اراک، زمین اهدایی آنها در شهر امیرکبیر واگذار می‌شود.

به گفته یوسف زاده این افراد باید وارد سامانه این طرح شده، شهر خود را شهر امیرکبیر انتخاب کنند. اما آنچه حتمی و یقینی است این است که خانواده‌های سه فرزند و بیشتر زمین رایگان دریافت می‌کنند.

یکی دیگر از خبرهای خوب یوسف زاده در این گفتگو واگذاری ۹۰۰ قطعه زمین رایگان در شهر جدید امیر کبیر است.

حجت الاسلام جودکی کارشناس مذهبی هم پیرامون حکم شرعی سقط جنین گفت: بر اساس فتوا‌ی علمای دین اگر نگه داشتن جنین، جان مادر و جنین را به خطر بیاندازد، سقط حرام نیست، اما در غیر این صورت، سقط جنین قتل محسوب می شود.

اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده برای حمایت از مادران دارای فرزند شیرخوار زیر دو سال اجرایی شد. در این طرح ملی هر مادر دارای فرزند زیر دوسال که در دهک‌های یک تا سه هستند، می‌توانند هر ماه مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار خرید دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان
  • فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت