Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از صادرات 54 هزار تن سیمان سیستان از طریق پایانه مرزی میلک به کشور افغانستان، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: از ابتدای سال تاکنون 54 هزار تن سیمان سیستان در قالب 2 هزار و 56 سفر ناوگان باری از طریق پایانه مرزی میلک به کشور افغانستان، صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات مطلوبی از سوی سازمان متبوع نظیر حذف یک طرفه عوارض رودپاس در مرز میلک به منظور تسهیل صادرات سیمان به کشور افغانستان صورت گرفته است، افزود: علاوه بر صادرات سیمان به خارج از کشور، از ابتدای سال تاکنون 315 هزار و 469 تن سیمان با 12 هزار و 580 دستگاه ناوگان حمل و نقل باری سیستان و بلوچستان به مقاصد داخل کشور نیز حمل شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: این واحد تولیدی علاوه بر اشتغال زایی مستقیم، سبب ایجاد رونق در سایر بخش های اقتصادی مرتبط از جمله حمل و نقل نیز شده اند.

کرد بیان کرد: ایجاد بستر مناسب جاده ای و تأمین حمل و نقل ایمن یکی از اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای ایجاد رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا می طلبد تا مشکلات پایانه این کارخانه در کارگروه مشترکی متشکل از نمایندگان این اداره کل، سرمایه گذار و شرکت های حمل و نقل، بررسی و مرتفع تا زمینه برای حمل هر چه روان تر محصولات کارخانه با صرف کمترین زمان و هزینه فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کشور افغانستان حمل و نقل تن سیمان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تالک از افغانستان به ترکیه

اداره راه آهن افغانستان اعلام کرد نخستین قطار تجاری افغانستان از طریق ایستگاه راه‌آهن «روزنک»، ۱۱۰۰ تُن سنگ معدنی تالک را به ترکیه فرستاد.

در مراسم ویژه‌ای که به همین مناسبت برگزار شده بود، محمد نسیم محمدی، رئیس راه‌آهن طالبان در هرات گفت: در ابتدا سطح حمل و نقل کالاهای تجاری از طریق راه آهن «روزنک» به صورت روزانه یک خط خواهد بود و با درنظرداشت حجم کالاهای تجارتی‌، سطح آن روزانه به دو ردیف افزایش می یابد.

پودر تالک (Talc) پودری شبیه پودر بچه است و از مواد اولیه لوازم آرایشی که پودر مانند هستند مانند سایه چشم، پنکیک، رژگونه استفاده می‌شود. 

پودر تالک رطوبت را به خود جذب می‌کند، پوست را خشک نگه می‌دارد و از کهیر زدن جلوگیری می‌کند. همچنین زبری پوست را کمتر می‌کند. این پودر به رنگ‌های مختلفی مانند سبز، سفید، خاکستری و بی رنگ در طبیعت یافت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • صادرات تالک از افغانستان به ترکیه
  • افزایش ۵۴ درصدی ترانزیت جاده ای در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵۴ درصدی ترانزیت جاده‌ای در سال ۱۴۰۲