Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز شنبه، بیست و هشتم تیر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/4/28؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

هفته بیست و پنجم لیگ برتر:
ذوب آهن 1-2 ماشین سازی
تراکتور 2-1 سپاهان
پارس جنوبی 2-1 شهرخودرو
گل گهر سیرجان 4-2 شاهین بوشهر
صنعت نفت آبادان 0-2 استقلال
سایپا 0-0 پیکان
نساجی 0-0 نفت مسجد سلیمان

پرسپولیس-فولاد؛ نکونام، تاج را بر سر یحیی می‌گذارد؟

در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و پنجم، دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 21 روز شنبه، 28 تیر، به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

دستور فدراسیون برای بررسی فوری داوری بازی ذوب آهن و ماشین سازی

نشست اضطراری رئیس کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون و ناظر داوری دیدار ذوب آهن و ماشین سازی با دبیرکل فدراسیون برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام صفیری، رییس کمیته داوران این نشست به دستور دبیرکل فدراسیون و به جهت بررسی حوادث داوری و آنالیز قضاوت تیم داوری دیدار پنجشنبه شب ذوب آهن و ماشین سازی برپا خواهد شد. نتایج این نشست به صورت شفاف به استحضار افکار عمومی خواهد رسید.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال به اتفاقات این بازی پر حادثه که با برتری 2 بر 1 ماشین سازی همراه بود، مشکوک است.

صعود لیدز یونایتد به لیگ برتر انگلیس پس از 16 سال

لیدز یونایتد که در فصل 04-2003 به چمپیونشیپ انگلستان سقوط کرده بود، پس از گذشت 16 سال موفق شد تا به لیگ برتر انگلیس صعود کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، امشب (جمعه) دو تیم وست برومویچ و هادرزفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود هادرزفیلد به پایان رسید و با شکست وست برومویچ، صعود لیدز یونایتد به لیگ برتر انگلیس قطعی شد. لیدز یونایتد به اولین تیمی تبدیل شد که در فصل جاری چمپیونشیپ، موفق شده تا به لیگ برتر انگلیس صعود کند. پس از گذشت 16 سال، لیدز یونایتد با هدایت مارچلو بیلسا موفق شد تا به لیگ برتر انگلیس صعود کند.

رئال مادرید 2-1 ویارئال؛ قهرمانی 34 رسمی شد

رئال مادرید از هفته 37 رقابت های لالیگا میزبان ویارئال بود که موفق شد با دو گل کریم بنزما حریف خود را شکست داده و با ثبت دهمین برد متوالی، با 86 امتیاز و یک هفته مانده به پایان بازی ها، قهرمانی 34 خود را مسجل کند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 17 جولای 2020

فرانک کسیه مورد توجه اینتر قرار گرفته اما با توجه به پیچیده بودن جذب او، نراتزوری احتمالا جذب سکو فوفانا (هافبک اودینزه) را بررسی خواهد کرد. (گل)

رالف رانگنیک، مدیر ورزشی شرکت رد بول در صورت گرفتن اجازه خروج، به میلان خواهد پیوست تا به عنوان سرمربی و مدیر ورزشی در این باشگاه فعالیت کند. شایعاتی مطرح شده که رد بول برای صدور اجازه جدایی رانگنیک، غرامتی 7 الی 8 میلیون یورویی درخواست کرده است و دقیقا مشخص نیست که رد بول این غرامت را از میلان می خواهد یا شخص رانگنیک. (جانلوکا دی مارتزیو)

ادر مارتینز مورد توجه بولونیا و فیورنتینا قرار گرفته است. ادر بازیکن جیانگسو سونینگ چین است و برای بازگشت به سری آ حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد. (گاتزتا دلا اسپورت)

لاتزیو به جذب بورخا مایورال، مهاجم 23 ساله اسپانیایی رئال مادرید علاقه مند است. (جانلوکا دی مارتزیو)

منچسترسیتی، لائوتارو مارتینز را می خواهد اما ممکن است اینتر یا حتی خود این بازیکن آرژانتینی تمایلی به انجام این انتقال نداشته باشند. (گاتزتا دلا اسپورت)

تیاگو آلکانتارا به دنبال جدایی از بایرن مونیخ و پیوستن به لیورپول است. لیورپول با این هافبک 29 ساله به توافق رسیده است. بایرن مونیخ 40 میلیون یورو می خواهد اما لیورپول فقط قصد پرداختن 25 میلیون یورو را دارد. (بیلد) 

باشگاه لیل به گابریل مگالهائس، مدافع 22 ساله اش فرصت داده در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. پاری سن ژرمن، اورتون و ناپولی به ترانسفر این بازیکن برزیلی علاقه مند هستند. (اسکای)

تاتنهام می خواهد دمارای گری، وینگر 24 ساله لسترسیتی را جذب کند. (The Times)

خبرهای زیادی در مورد تلاش چلسی برای جذب بن چیلول از لسترسیتی منتشر شده است. راجرز، سرمربی لسترسیتی می گوید آن ها اصلا قصد ندارند چیلول را به چلسی بفروشند. (اسکای)

صبحانه ورزشی 1399/4/28؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی سیاوش اکبرپور سامان قدوس در تفریحات ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی دل پیرو:
کسی قهوه می خواهد؟ دیمیتری پایه و همسرش صبحانه ورزشی 99/4/26؛ بسته ویدیویی صبح شنبه


منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد. - اخبار ورزشی -

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

 

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود  تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه پرسپولیس نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!