Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خبر از توافق با فدراسیون فوتبال ایران بابت پرونده شکایتش از این فدراسیون نزد فیفا داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که بین سال‌های 2011 تا 2019 هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده داشت، با انتشار پیامی خبر از حل اختلافش با فدراسیون فوتبال ایران بابت شکایتی که از این فدراسیون به فیفا کرده بود، داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام منتشر شده در حساب کاربری رسمی کارلوس کی‌روش آمده است:

«دوستان! اختلاف حقوقی و‌ مالی که من با فدراسیون فوتبال ایران داشتم نهایتاً به انتها رسید. این تنها به دلیل تصمیم واضح و قدرتمند فیفا در برابر رفتار ناعادلانه و غیر محترمانه‌ای که رئیس سابق فدراسیون، آقای تاج پس از هشت سال خدمات من برای تیم ملی داشت، بود.

نهایی شدن این توافق پیامدهای روابط حرفه‌ای و دوستانه من با آقای نبی و آقای خراطی، اعضای محترم و دلسوز فدراسیون فوتبال و افرادی که به راستی به دنبال اهداف تیم ملی هستند، بود.

می‌خواهم یک بار دیگر از حمایت هواداران تیم ملی تشکر قلبی بکنم. همین‌طور به بازیکنان و تمامی اعضای کادرم ادای احترام می‌کنم. حضور و خدمت به تیم ملی باعث افتخار و غرور من بود.

برای تک‌تک شما آرزوی موفقیت‌های بزرگ و شادی بی‌نهایت دارم.

به امید‌ آینده، کارلوس کی‌روش».

کی‌روش : ماموریت ایران در جام‌جهانی ممکن کردن غیرممکن‌ها بود

انتهای پیام/

 

R1015161/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) فدراسیون فوتبال کارلوس کی‌روش تیم ملی فوتبال ایران بیشتر بخوانید... زنوزی: فدراسیون فوتبال می‌خواهد در دادگستری به من «جام خدمت» بدهد!/ ۶۰۰ هزار یورو پول کی‌روش را من دادم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران فیفا فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم ملی فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تاریخی ویتسه آرنهم به دلیل ارتباط با رومن آبراموویچ

از ویتسه آرنهم به دلیل همکاری مخفیانه با رومن آبرامووییچ 18 امتیاز کسر شد. 

طرفداری | ویتسه آرنهم پس از کشر 18 امتیاز از اردیویسه هلند سقوط کرد. 

به گزارش گاردین؛ فدراسیون فوتبال هلند (KNVB) با کسر 18 امتیاز از ویتسه آرنهم، رسما سقوط این باشگاه را تایید کرد. این تصمیم پس از تحقیقات مشترک گاردین و دفتر روزنامه نگاری تحقیقی (TBIJ) پیرامون ارتباط مالی مخفیانه باشگاه هلندی با رومن آبراموویچ صورت گرفت. KNVB اعلام کرد که به به دلیل تخلف ویتسه در رعایت نکردن الزامات باشگاه‌داری، این حکم تاریخی را صادر کرده است. این جریمه باعث کاهش امتیاز ویتسه به 1- و سقوط قطعی این تیم از اردویسه می‌شود، جایی که این باشگاه به مدت 35 سال در آن حضور داشته است. این باشگاه که در بحبوحه یک بحران مالی قرار داشت، هم اکنون در فاصله چهار هفته به پایان، در قعر جدول جای دارد. 

فدراسیون فوتبال هلند اشاره کرده است که «نشانه‌هایی» وجود دارد که آبراموویچ ویتسه را کنترل کرده یا همچنان آن را کنترل می‌کند و «خطراتی» وجود دارد که تحریم‌ها (به دلیل ارتباط با ولادیمیر پوتین) نقض شده باشد. باشگاه ویتسه نیز طی بیانیه‌ای در وب‌سایت خود اعلام کرد که این کسر امتیاز «اجتناب‌ناپذیر» بوده و به عواملی از جمله ارائه صورت‌های مالی نیم‌سالانه نادرست و ناکامی در اثبات عدم ارتباط با الیگارش روس اشاره کرده است. مطابق اسناد گاردین، رومن آبراموویچ بیش از 100 میلیون یورو به صورت مخفیانه به حساب‌های مالی باشگاه هلندی انتقال داده است. 

در ادامه گزارش‌های گاردین بخوانید:

ادامه افشای اسناد دوران آبراموویچ؛ خطر کسر امتیاز از چلسی جدی است

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • سقوط تاریخی ویتسه آرنهم به دلیل ارتباط با رومن آبراموویچ
  • ذات اسرائیل اشغالگری است
  • منطق پوشالی غرب در قبال غزه و ایران در حال فروپاشی است
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • چگونگی تصمیم‌گیری مالی در سال‌های اول ازدواج
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم