Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:40:07 GMT

جدال بعثت کرمانشاه برای بقا در لیگ دسته دوم فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۴۱۶۹

جدال بعثت کرمانشاه برای بقا در لیگ دسته دوم فوتبال

ایسنا/کرمانشاه با از سرگیری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، تیم بعثت کرمانشاه، یکشنبه(29 تیر) به مصاف تیم مس شهر بابک کرمان می‌رود.

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت در گفت و گو با ایسنا، درخصوص آخرین وضعیت تیمش، اظهار کرد: پس از وقفه ای چندماهه از حدود 20 روز پیش تمرینات را برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ از سر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی این مدت چند مرحله از بازیکنان تست کرونا گرفتیم که خوشبختانه موردی نداشتیم و تلاش کردیم تا آنها را به سطح آمادگی مطلوبی برسانیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه که تیمش در قعر جدول لیگ دسته دوم قرار دارد، افزود: برای نجات تیم از شرایط فعلی از یکی از مربیان کرمانشاهی توانمند که سابقه مربیگری در تیم‌های لیگ برتری را دارد، کمک خواسته‌ایم و اکنون کار هدایت تیم را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: تا پایان رقابت‌های لیگ حدود پنج هفته باقی مانده که در این مدت تلاش می‌کنیم با کسب نتایج خوب تیم را از خطر سقوط نجات دهیم.

لرستانی در ادامه به شرایط تیمش برای مقابله با حریف کرمانی هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بازیکنانمان به حدود 80 درصد از سطح آمادگی قبلی خود رسیده‌اند و قطعا برای کسب پیروزی به رفسنجان(محل برگزاری دیدار بین بعثت کرمانشاه و مس شهر بابک) خواهیم رفت.

وی یادآورشد: از همه بازیکنان خواسته‌ایم تا در بازی های باقی مانده لیگ تمام توان خود را بکار گیرند و مانع از سقوط تیم به دسته پایین‌تر شوند.

دیدار بین دو تیم بعثت کرمانشاه و مس شهر بابک کرمان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ساعت 20 روز یکشنبه(29 تیر) در ورزشگاه شهر رفسنجان کرمان برگزار خواهد شد.

تیم بعثت کرمانشاه تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب 4 برد، 8 مساوی و 9 باخت و 20 امتیاز در قعر جدول گروه دوم این لیگ قرار دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بعثت كرمانشاه لیگ دسته دو فوتبال استانی ورزشی تیم بعثت کرمانشاه رقابت های لیگ لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور