Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:00:15 GMT

۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید یزد اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۴۲۳۷

۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید یزد اجرایی شد

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هدف از ایجاد این کارگروه که با حضور مسئولان، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، رؤسای بانک‌ها و سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود، کمک به کسانی است که برای تولید و اشتغال در زمینه‌های مختلف اقتصادی آمادگی دارند و تاکنون بیش از ۷۰ درصد مصوبات آن اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بیان کرد: با مصوبات اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون زمینه تثبیت اشتغال ۵۰ هزار نفر در این استان فراهم شده است.

علمدار یزدی از شروع فعالیت این کارگروه از سال ۱۳۹۴ در استان خبر داد و افزود: در این مدت ۲ هزار و ۷۸۵ جلسه کارشناسی، ۱۵۷ جلسه تخصصی و ۲۰۴ جلسه اصلی به منظور بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی و سرعت بخشیدن به اشتغال تشکیل شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ادامه داد: تاکنون در این کارگروه، مشکلات و مطالبات بخش خصوصی برای تولید و اشتغال بررسی شده که در مجموع از ۵ هزار و ۵۰۲ پرونده مختلف، ۵ هزار و ۷۳۶ مورد آن بررسی و نسبت به تصمیم مناسب و حل مسائل اقدام شد.

کد خبر 4976302

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد صنعت معدن و تجارت استان یزد ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین حجاب و عفاف گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در کار گروه زیر بنایی، توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی اظهار کرد: در پیشبرد پروژه‌های مسکن ملی از هشت استان برتر کشور هستیم.

وی افزود: اولویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ مصوبات سفر رئیس جمهور و مولدسازی باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حوزه مصوبات سفر بعضی دستگاه‌های اجرایی اقداماتی در دست اقدام دارند که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن داشته باشند و در خصوص مولدسازی نیز بیشتر دستگاه‌ها امکان مولدسازی دارند؛ بنابراین با اشراف بر قوانین از همه امکانات به نحو مناسب و با بهره‌وری بالا استفاده شود.

رشیدی در ادامه به پتانسیل‌های استان پرداخت و گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدامات متفاوتی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص توجیه اقتصادی الحاق اراضی به محدوده شهرها، افزود: در راستای نهضت ملی مسکن، ۳۴ هکتار از اراضی ملی در شهر گرمه به محدوده الحاق شد.

کد خبر 746889

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی