Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدعرفان حسینی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان گلستان با اشاره به نقش مهم کتاب در زندگی افراد اظهار کرد: زمان ثبت‌نام برای مسابقه کتاب‌خوانی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از زمستان سال گذشته آغاز شده بود و در نظرداشتیم فروردین‌ سال جاری به‌صورت حضوری و متمرکز در واحدهای دانشگاهی استان برگزار شود که به‌دلیل شیوع کرونا و مشکلات پیش‌آمده، ۱۸ تیر سال جاری به‌صورت مجازی و چهارگزینه‌ای با شرکت بیش از ۵۵۰ نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری درباره لزوم افزایش مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی، ضرورت توجه بیشتر به این مهم را نشان می‌دهد، افزود: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در راستای دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بر اساس سند راهبردی و در راستای وظایف خود، مسابقات استانی کتاب‌خوانی با عنوان «مهارت‌های زندگی» را در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به اجرا درآورد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان گلستان درباره عناوین کتاب‌های مسابقه گفت: سه عنوان کتاب برای معرفی و فراخوان شامل کتاب‌های«رقصی چنین میانه میدانم آرزوست»، «رفیق عصبانی نباش» و «زندگی برای کودکان» برای دو حوزه دانشجویی و دانش‌آموزی(متوسطه و دبستان) در نظر گرفته شده بود که به قید قرعه از بین نفرات برتر به ۲۳ نفر لوح یادبود و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حسینی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی عنوان کرد: ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی شرکت‌کنندگان، تقویت نگرش فرهنگی و اجتماعی، کنترل خشم و مدیریت هوش هیجانی، غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای سرانه مطالعه کتاب‌های فرهنگی بین دانشجویان و دانش آموزان، ازجمله این اهداف است.

وی مطرح کرد: امروزه کتاب و کتاب‌خوانی و میزان گرایش به مطالعه، از شاخص‌های رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای به شمار می‌آید و نقش والا و حساس مطالعه در تکامل فردی و اجتماعی مشهود است.

انتهای پیام/

167 / 167 مسابقه کتاب خوانی مجازی دانشگاه آزاد گلستان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسابقه کتاب خوانی مجازی دانشگاه آزاد گلستان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مسابقه کتاب خوانی دانشگاه آزاد استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در آیین افتتاح این کنفرانس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: برای ما افتخار بزرگی است که با برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری، محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف انرژی مانند سیاست و برنامه‌ریزی انرژی، حاکمیت و مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم آوریم.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوسترها، برنامه‌های اصلی این کنفرانس چهار روزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشور‌های مختلف ایجاد شود.

تقویت ارتباط بین دانشگاه‌های کشور با پژوهشگران منطقه

در ادامه، مجید عباسپور دبیر کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری نیز در این خصوص گفت: تلاش شده تا در این کنفرانس ارتباط خوبی میان دانشگاه‌های داخلی با پژوهشگران و استادان کشور‌های منطقه به وجود آید و امیدوار هستیم با توجه به NGO سازمان ملل که در ایران فعالیت جدی دارد بتوانیم این حلقه ارتباطی و همکاری‌های بین‌المللی را با استفاده از جدیدترین دانش روز در جهت بهره‌وری دانش زیست محیطی و استفاده از انرژی‌های پاک در کشورمان فراهم کنیم.

وی افزود: در حوزه دانش فنی و تکنیکی این همکاری‌ها به شدت احساس می‌شد و با توجه به این نیاز سعی شده تا با حضور استادان و پژوهشگرانی از کشور‌های مجارستان، اسکاتلند، ایرلند، روسیه، ترکیه، اتریش، مالزی، عراق، ازبکستان و پاکستان، نشست‌هایی در زمینه‌ی انرژی پایشی یا مسائل مربوط به سرمایه گذاری و حکمرانی در حوزه انرژی، با حضور نماینده‌هایی از دستگاه‌های دولتی و پژوهشگران و متخصصان داخلی و بین المللی داشته باشیم.

دبیر کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری تصریح کرد: در این کنفرانس در قالب ورکشاپ و TEDTALK برنامه‌هایی با حضور کارشناسانی از یاسا (موسسه بین‌المللی تجزیه و تحلیل نظام‌های کاربردی) و با هدف نزدیک‌تر کردن بخش‌های دولتی و دانشمندان و پژوهشگران داخلی با جدیدترین دستاورد‌های حوزه انرژی، آب و محیط زیست فراهم شده است. همچنین در نظر داریم تا در پژوهشگاه انرژی و آب هم دبیرخانه‌ای دائمی برای همکاری‌های دائمی داخلی و بین‌المللی تعریف کنیم تا در طول سال این حلقه ارتباطی میان جامعه دانشگاهی وجود داشته باشد.

گفننی است؛ این کنفرانس می‌تواند فرصت مناسبی برای آشنایی و ارتباط با اساتیدِ به‌روز و شرکت‌های حرفه‌ای و همچنین اطلاع از آخرین سیاست‌های مربوط به تاب‌آوری و پایداری انرژی در جهان باشد.
گ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد