Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی، هشتم دی ماه ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه خلیج فارس و با همکاری مرکز استناد علوم جهان اسلام (ISC) و انجمن مهندسی شیمی ایران، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سومین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی، هشتم دی ماه ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه خلیج فارس و با همکاری مرکز استناد علوم جهان اسلام (ISC) و انجمن مهندسی شیمی ایران، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنفرانس با محوریت همگام‌سازی صنعت نفت و گاز با حفاظت از محیط زیست، معرفی جدیدترین دستاوردها و همچنین ایجاد رابطه‌ای مستحکم بین صنعت و دانشگاه، میزبان محققین و فعالان این صنعت از اقصی نقاط جهان از جمله قطر، قزاقستان، هندوستان، سنگاپور، روسیه، پاکستان، اتریش، نروژ، کانادا، مالزی، عمان، ایالات متحده، انگلستان، ایتالیا و اسکاتلند خواهد بود و فرصتی بی‌نظیر برای کشف و زمینه‌سازی فرصت‌های همکاری در آینده است.

انتهای پیام/4084/
 

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با حضور رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم و رئیس حوزه آموزش عالی بریکس از دولت روسیه، اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشور‌های حوزه بریکس برگزار شد.
رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای گروه بریکس از نظر علم و فناوری، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای افزایش همکاری‌های علمی با کشور‌های عضو این نهاد بین‌المللی تأکید کرد.
امید رضایی‌فر گفت: به زودی کارگروه‌های سیزده‌گانه متناظر مرتبط با فعالیت‌های علمی و آموزشی گروه بریکس را شکل می‌دهیم و با مشخص شدن دانشگاه‌های عضو هر کارگروه، در برنامه‌ها و اقدامات گروه بریکس در سال ۲۰۲۴ مشارکت خواهیم داشت.
وی با اشاره به حضور نمایندگان و مسئولان بین‌الملل ۲۰ دانشگاه و مؤسسه در این نشست گفت: بیش از ۲۵۰ دانشگاه و پژوهشگاه و ۶۰ پارک علم و فناوری در ایران فعالیت می‌کنند و ما ظرفیت علمی فراوانی برای حضور در فعالیت‌های علمی و فناورانه بریکس داریم.
رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم افزود: ما به صورت ویژه آمادگی داریم در بخش آموزش‌های مهارتی با رویکرد فناوری و نوآوری با بریکس همکاری کنیم و در اتاق‌های فکر بریکس حضور فعال داشته باشیم.
در ادامه این نشست، رئیس حوزه بریکس و معاون آموزشی دانشگاه hse روسیه گفت: با توجه به اینکه امسال روسیه ریاست بریکس را برعهده دارد، با حضور در ایران کوشیدیم تا ظرفیت‌های همکاری این سازمان را - که برخلاف تصور، صرفاً یک سازمان اقتصادی نیست - به دانشگاه‌های ایران معرفی کنیم.
خانم ویکتوریا پانووا ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران به‌عنوان یک کشور غنی از نظر علمی و فرهنگی قول داد پیشنهادهای ایران برای همکاری با بریکس را به شورای کارشناسان بریکس ارائه دهد.  
وی همچنین ضمن اشاره به رشد علمی خوب ایران علیرغم تحریم‌های ظالمانه، کشاورزی، زیست فناوری و علوم مهندسی را از حوزه‌هایی نام برد که ایران در آنها دستاورد زیادی داشته و می‌تواند با کشور‌های عضو بریکس در این زمینه‌ها هم‌افزایی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • موشک‌های دوربرد ایران حاصل جهاد علمی دانشمندان / دانشگاهیان برای همکاری در صنعت نظامی تمایل دارند
  • دانشگاه فنی و حرفه ای اولین کنفرانس ملی مهارت را برگزار می‌کند