Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاتنهام عنوان کرد تیمش انگیزه زیادی برای کسب سهمیه لیگ اروپا دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، تاتنهام باید این هفته در دیداری حساس از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در خانه به دیدار لسترسیتی برود.

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام گفت: از زمانی که به تاتنهام آمدم یا مشکلاتی روبرو بودیم که خیلی از تیم ها نداشتند و بازیکنان زیادی چون هوگو لوریس، هری کین، سیسوکو و سون هیونگ مین مصدوم بودند و با این حال بعد از حضور من در تاتنهام چهارمین تیم لیگ برتر از حیث کسب نتیجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حق ما خیلی بیش از لیگ اروپا است ولی در فوتبال همیشه حق به حقدار نمی رسد. حداقل باید سهمیه لیگ اروپا را به دست بیاوریم. به همین خاطر به بازیکنانم گفتم که دو برد تا قهرمانی در لیگ اروپا فاصله دارند. البته این صحبت من بستر شوخی و جنبه انگیزشی دارد چون لیگ اروپا تورنمنت پیچیده و طولانی است و از الان نمی شود درباره آن صحبت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تیم فوتبال تاتنهام انگلیس لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد