Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:19:14 GMT

واکنش اردشیر مطهری به اظهارات مداخله جویانه ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۵۲۹۶

واکنش اردشیر مطهری به اظهارات مداخله جویانه ترامپ

خبرگزاری ایسنا: اردشیر مطهری در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: «تو آقای ترامپ! صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق انسان‌ها را نداری. با تحریم‌های ظالمانه‌ات روزانه حقوق اولیه آدم‌های زیادی را اعدام کردی. حتی مسئولیت جان کودکان بیماری که به خاطر وحشی‌گری‌های تو از دارو هم محروم شده اند، مستقیما بر عهده توست.»

نماینده مردم گرمسار در مجلس در مورد اظهارنظر رئیس جمهور آمریکا درباره سه محکوم حوادث آبان گفت: تحریم‌های ظالمانه ترامپ روزانه حقوق اولیه آدم‌های زیادی را اعدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، اردشیر مطهری در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: «تو آقای ترامپ! صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق انسان‌ها را نداری. با تحریم‌های ظالمانه‌ات روزانه حقوق اولیه آدم‌های زیادی را اعدام کردی. حتی مسئولیت جان کودکان بیماری که به خاطر وحشی‌گری‌های تو از دارو هم محروم شده اند، مستقیما بر عهده توست.»

منبع: فردا

کلیدواژه: اردشیر مطهری ترامپ محکوم حوادث آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌شود، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

به گزارش تسنیم، ایالات متحده آمریکا در تاریخ 30 فروردین ماه، مجوز عمومی 44 که معاملات مربوط به عملیات بخش نفت یا گاز در ونزوئلا را مجاز می‌کرد، منقضی دانست. به منظور اجرای یک فرایند منظم پس از انقضای مجوز عمومی 44، ایالات متحده یک مجوز 45 روزه را صادر می‌کند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری همچنین اعلام کرد که درخواست‌ مجوزهای خاص را برای ادامه فعالیت‌ها به صورت موردی بررسی خواهد کرد.

مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شدتعیین تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ونزوئلا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • «نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان