Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی هشتم دی ۹۹ به میزبانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین کنفرانس بین المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی، هشتم دی ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه خلیج فارس و با همکاری مرکز استناد علوم جهان اسلام (ISC) و انجمن مهندسی شیمی ایران، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنفرانس با محوریت همگام سازی صنعت نفت و گاز با حفاظت از محیط زیست، معرفی جدیدترین دستاورد‌ها و همچنین ایجاد رابطه‌ای مستحکم بین صنعت و دانشگاه، میزبان محققین و فعالان این صنعت از اقصی نقاط جهان از جمله قطر، قزاقستان، هندوستان، سنگاپور، روسیه، پاکستان، اتریش، نروژ، کانادا، مالزی، عمان، ایالات متحده، انگلستان، ایتالیا و اسکاتلند خواهد بود و فرصتی بی‌نظیر برای کشف و زمینه سازی فرصت‌های همکاری در آینده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس کنفرانس بین المللی نفت انجمن مهندسی شیمی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رسمی ابرهلدینگ اقتصادی به خرید سهام استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، پس از نامه رئیس اداره نظارت بر ناشران به عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، برای افشاگری درخصوص قصد این هلدینگ برای خرید سهام باشگاه استقلال، این شرکت با افشای اطلاعات بااهمیت از قصد خود برای خرید سهام استقلال خبر داد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که در روزهای گذشته به عنوان خریدار استقلال نام آن مطرح بود، در جلسه صبح شنبه سازمان خصوصی صلاحیت لازم برای شرکت در مزایده را دریافت کرد.

این شرکت با افشای موضوع «شرکت در مزایده» در سامانه کدال، از قصد خود برای شرکت در مزایده خرید 85 درصد سهام باشگاه استقلال خبر داد تا به این ترتیب به صورت رسمی صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های اقتصادی ایران، آماده خرید استقلال شود.

لازم به ذکر است که  ترکیب پیشنهادی خرید سهم باشگاه استقلال به این شکل است : 

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۵ درصد 
۲۰ درصد شرکت پتروشیمی شهید تندگویان
۲۰ درصد پتروشیمی بوعلی
۲۰درصد پتروشیمی پارس 
۲۰ درصد پتروشیمی بندرامام

دیگر خبرها

  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • عکس| استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس درباره مالکیت استقلال
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • ورود رسمی ابرهلدینگ اقتصادی به خرید سهام استقلال!