Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  سید علی درخشان افزود: پیرو منویات "مقام معظم رهبری " و مطالبه جدی معظم له مبنی بر ثبت و انعکاس "همدلی مومنانه" اقشار مردم بویژه همکاران حوزه سلامت کشور در بسیج ملی مقابله با کرونا و ضرورت روایت آوینی گونه این افتخارات در قالب های متنوع هنری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت فتح مبادرت به برگزاری "بخش ویژه مدافعان سلامت" در ذیل شانزدهمین جشنواره ملی و بین المللی فیلم مقاومت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش ویژه مدافعان سلامت جشنواره فیلم مقاومت همزمان با ایام هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه ۱۳۹۹) در سراسر کشور برگزار و آثار هنری برگزیده آن معرفی و تقدیر خواهد شد.
به گفته وی، آثار هنری تولیدی و مشارکتی آن مطابق با مضامین مندرج در فراخوان در قالب های فیلم، عکس، پوسترو کارتون به دبیرخانه جشنواره و سپس ارسال تصویر فرم جشنواره به نشانی تلگرامی @filmfestival۱۶ ارسال می شود.
درخشان محورهای موضوعی بخش مدافعان سلامت را شامل: ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی، شهدای مدافع سلامت، انقلاب اسلامی، سلامت و آینده آن مبتنی بر بیانیه گام دوم، ایران مقتدر (در عرصه¬های علم و فناوری، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و...)، مدیریت جهادی و انقلابی، رسانه ها و فضای مجازی (تهدیدها و فرصت¬ها)، تحریم، تهدیدها و اقدامات ایزایی دشمنان بویژه استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم، همدلی مومنانه، بسیج ملی در مقابله با کرونا، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، معنویت و سلامت، هرخانه یک پایگاه سلامت/ هر ایرانی یک مراقب سلامت برشمرد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در بخش اصلی مسابقه مدافعین سلامت همه آثار داخلی و خارجی با موضوع ۱۲ گانه فوق و در گروه های گروه آثار داستانی، شامل: فیلمنامه ، تله فیلم، فیلم کوتاه، پویا نمایی و نماهنگ - گروه آثار تجسمی شامل: عکس ، پوستر ، کارتون به مسابقه گذاشته می شوند.
درخشان در خصوص جوایز بخش مدافعان سلامت نیز اظهار داشت: جوایز هیئت داوران شامل: تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، به همراه جایزه نقدی برای بهترین فیلم مستند- تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، به همراه جایزه نقدی برای بهترین فیلم کوتاه داستانی- تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، به همراه جایزه نقدی برای بهترین نماهنگ- تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، به همراه جایزه نقدی برای بهترین فیلمنامه -تندیس جشنواره و دیپلم افتخار،به همراه جایزه نقدی برای بهترین پویانمایی- تندیس جشنواره و دیپلم افتخار،به همراه جایزه نقدی برای بهترین موشن¬گرافیک- تندیس جشنواره و دیپلم افتخار،به همراه جایزه نقدی برای بهترین عکس- تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، به همراه جایزه نقدی برای بهترین مجموعه عکس- تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، به همراه جایزه نقدی برای بهترین تصویرسازی(پوستر و کارتون) می باشد.
وی در ادامه، شروع ثبت نام در سایت جشنواره را سه شنبه ۲۰ خردادماه ۱۳۹۹، آخرین مهلت ارسال آثار را پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و افزود: نتایج آثار پذیرفته شده چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۹ اعلام می شود.
به گفته وی، مراسم های افتتاحیه و اختتامیه نیز هفته بزرگداشت دفاع مقدس۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود و باتوجه به همه¬گیری بیماری کووید ۱۹ تغییر در شکل و نحوه برگزاری جشنواره محتمل خواهد بود.
درخشان در پایان از راه ¬های ارتباط با ستاد جشنواره به نشانی تلگرامی @filmfestival۱۶
دبیرخانه با تلفنهای : ۰۲۱۸۸۷۴۱۴۲۰ و ۰۲۱۸۸۷۴۱۴۲۱ و ۰۹۳۸۵۶۴۳۰۲۶ و ۰۹۳۸۵۶۴۳۰۶۲، سامانه وب سایت جشنواره برای ثبت فرم و ارسال آثار : www.moqavematfilmfest.ir و ایمیل دبیرخانه به نشانی : Info@moqavematfilmfest.ir اشاره داشت.

46

کد خبر 1411278

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری تندیس جشنواره و دیپلم افتخار مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم از ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌هایشان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده است دعوت می‌کند سه نسخه از کتاب‌های خود را تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (NGO)ها دعوت می‌کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین فعالیت‌های خود در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. ذکر این نکته ضروری است که توضیح نوشتاری فعالیت‌ها حداکثر در پانصد کلمه و گزارش تصویری نیز حداکثر در ۴ دقیقه پذیرفته می‌شود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه ۱۴۰۳ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعۀ آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، داوران جایزه مهرگان علم و یا تشکل‌های فعال در عرصه محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. شخصیت برگزیده در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با اتفاق آرای داوران انتخاب می‌شود.

دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه شخصیتی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام، شرح حال مختصر و فهرستی از مهم‌ترین آثار و یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ است.

نشانی برای ارسال کتاب‌ : تهران - صندوق پستی ۵۵۵-۱۹۶۱۵

پست الکترونیک: mehreganprize@gmail.com

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896501

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی