Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه کتابخوانی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» با موضوع فرهنگ زنجان با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان و حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های کشور، به مناسبت روز ملی زنجان با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» از یکم لغایت ۱۵ مردادماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به عدم برگزاری برنامه های جمع محور در کتابخانه های عمومی عمومی استان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به مناسبت «سالروز بزرگداشت شیخ اشراق و روز ملی زنجان» و در راستای ترویج فرهنگ بومی و گسترش فرهنگ مطالعه، به برگزاری مسابقه مجازی کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» اقدام کرده است.

شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسّر است و مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات www.samakpl.ir  برگزار می شود.

علاقمندان برای تهیه منبع مسابقه می‌توانند به کتابفروشی‌های سطح شهر از جمله کتابفروشی فرهنگان، کتابکده فرهنگ، شهر کتاب، انتشاراتی نشر هزاره‌ی سوم مراجعه کنند.

همچنین امکان دریافت فایل pdf کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» با مراجعه به وب سایت‌های www.samakpl.ir، www.artzanjan.ir و zanjan.org  فراهم است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های عمومی کشور مسابقه کتابخوانی کتابخانه های عمومی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور

 آقای فلاح در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح در قالب قفسه کتاب در مناطق محروم متناسب با پایه تحصیلی ایجاد می‌شود.

به گفته وی، در مرحله نخست هزار کلاس درس تجهیز و پیش بینی می‌شود به ۷ هزار کلاس درس برسد.

بیشتر بخوانید

با کار جهادی و میانبر باید محرومیت‌های چهارمحال و بختیاری را رفع کرد

معاون فرهنگی کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوان کشور با اشاره به اینکه هر کلاس درس ۱۰۰ کتاب کودک و نوجوان خواهد داشت، افزود: در سال کتاب‌ها دو بار هم تعویض می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است