Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس گفت: عملیات مقاوم سازی پل سرحدآباد این شهر در دستور کار حوزه عمران شهرداری قرار گرفته است و برای اجرای آن حدوداً ۷۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مهیار گران مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آغاز عملیات مقاوم سازی پل شهید کلانتری فردیس (سرحدآباد) خبر داد و اظهار کرد: برای انجام عملیات اجرایی این پروژه اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره حمایت‌های همه جانبه شورای اسلامی شهر فردیس در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر، اضافه کرد: فاز اول این پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی در حال انجام است.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس با بیان اینکه پل شهید کلانتری فردیس (سرحد آباد) یکی از مهم‌ترین مسیرهای شهر به شمار می‌رود، گفت: مدیریت تعمیر و نگهداری پل‌ها امری بسیار مهم است.

گران مهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری آسیب شناسی و تعمیر و نگهداری از این پل می‌باشد تصریح کرد: پل سرحدآباد حدوداً ۲۰ سال گذشته توسط وزارت راه ساخته شده و پس از آن هیچ اقدامی برای بهسازی و بازسازی آن انجام نشده است.

وی تاکید کرد: لازم است برای پل سرحدآباد اقدامات بهسازی لرزه‌ای انجام شود.

کد خبر 434195

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری فرهنگ شهروندی شهرداری پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، امیر برومند بیان کرد: از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در راستای ساخت و بهسازی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های کوچک استان بوشهر صورت گرفته است.

وی افزود: ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان آغاز شده، که در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن و یک‌هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین ساخت ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان استان بوشهر نیز آغاز شده و در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند.

وی از پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان خبر داد و اضافه کرد: با اقدامات انجام شده، ب میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر به ۶۴ درصد رسیده است.

برومند یادآور شد: سال گذشته در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی چهار هزار فقره وام کم‌بهره ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد