Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد گفت: برخورد با اتباع دلال در میدان میوه و تره‌بار یزد نیازمند عزم جدی مسئولان استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مشرف در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه به‌طورکلی در میدان‌های تره‌بار استان یزد دلال‌های زیادی نداریم، گفت: در میدان تره‌بار یزد چند دلال از اتباع فعالیت دارند که تأثیراتی بر روی قیمت آن دارند که برخورد با آنها با ورود مسئولان استان امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد با تأکید بر اینکه برخورد با اتباع دلال در میدان میوه و تره‌بار یزد باید از سوی دولت پیگیری و برخورد شود، اظهار داشت: شاید قریب به 15 نفر از اتباع دلال در میدان تره‌بار یزد مشغول به کار باشند که بدون شک برخورد با این افراد امکان‌پذیر است و اگر عزم جدی در این خصوص وجود داشته باشد می‌توانیم امیدوار باشیم که هر چه سریع‌تر مشکلات میدان‌های میوه و تره‌بار یزد حل شود.

وی به قیمت مناسب میوه در استان یزد اشاره کرد و افزود: در شهرهای دیگر یک نوع میوه با چند قیمت وجود دارد ولی تنوع میوه در استان یزد بسیار مناسب است.

مشرف بابیان اینکه میوه‌های گران در یزد فقط برای دو منطقه صفائیه و بلوار جمهوری یزد بارگیری می‌شود و خریدار آن بیشتر در این دو منطقه هستند اذعان داشت: در استان یزد همه نوع میوه و برای همه اقشار جامعه وجود دارد تا شخصی برای خرید آن با مشکل مواجه نشود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد در پایان با تأکید بر اینکه مسئولان استان قیمت‌گذاری بر میوه را میدانی عمل کنند تا متوجه گرانی یا ارزانی آن شوند، اظهار داشت: در استان یزد به شکلی برنامه‌ریزی‌شده که همه افراد با وضعیت‌های مالی متفاوت قادر به خرید باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میوه و تره بار یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746286

دیگر خبرها

  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول