Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:12:35 GMT

نجات یک کودک ۵ ساله از غرق شدن در زاینده رود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۶۵۶۰

نجات یک کودک ۵ ساله از غرق شدن در زاینده رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اورژانس استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد حیدری گفت: طی تماس تلفنی همراهان کودک با مرکز ارتباطات اورژانس استان مبنی بر غرق شدن کودک ۵ ساله در رودخانه زاینده رود حوالی مارکده بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد و کودک که توسط نیروهای مردمی از آب گرفته شده بود تحویل کارشناسان فوریت‌های پزشکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس پس از تحویل بیمار با توجه به اینکه کودک دچار ایست قلبی و تنفسی شده بود فوراً عملیات احیای قلبی و ریوی را شروع می‌کنند و پس از بازگشت کودک به زندگی جهت اقدامات تکمیلی کودک به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد.

کد خبر 4976503

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد غرق شدگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین حجاب و عفاف گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام بیرجند سیستان و بلوچستان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز