Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: مطابق با خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی، امروز شنبه گاهی سرعت وزش باد باعث خیزش گرد و خاک به ویژه در نوار شرقی خواهد شد.

وی ادامه داد: از عصر فردا تا سه شنبه شب با تقویت گرادیان هوا، وزش بادهای شدید گرد و خاک و کاهش دید افقی به ویژه در جنوب شرق پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خندان رو از احتمال بروز خسارت بر اثر وزش باد شدید خبر داد و افزود: همچنین احتمال اختلال در رفت و آمد های جاده ای به دلیل گرد و خاک وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده تغییر عمده ای در شرایط دمای هوای استان نخواهیم داشت.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هم شهرستان دهسلم نهبندان با ۴۳ درجه سانتی گراد گرم ترین و سربیشه با ۱۷ درجه سانتی گراد سردترین مناطق بوده اند.

خندان رو ادامه داد: دمای هوا در مرکز استان هم حداقل ۲۰ درجه سانتی گراد و حداکثر ۳۶ درجه سانتی گراد ثبت شده است

کد خبر 4976425

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خراسان جنوبی گرد و غبار ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین حجاب و عفاف گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام بیرجند سیستان و بلوچستان شهرستان کرج درجه سانتی گراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: امواج ناپایدار بارشی از امروز مناطقی از آذربایجان‌غربی را فرا گرفته و با خود افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق را به همراه دارند.

وی اضافه کرد: فعالیت این اموج ناپایدار تا فردا در این منطقه تداوم دارد و سپس به تدریج منطقه ما را ترک کرده و با خروج آن دمای هوا به طور میانگین چهار تا پنج درجه سانتی گراد افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد ادامه داد: با خروج این امواج ناپایدار تا پایان هفته جاری سامانه بارشی دیگر به منطقه وارد نخواهد شد و جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می‌شود.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و تکاب با حداقل دما صفر درجه سانتی‌گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۵ و ۲۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین