Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان کارشناس مسئول بازاریابی شرکت مخابرات منطقه اصفهان گفت: مشترکین و متقاضیان سرویس ADSL مخابرات منطقه اصفهان می‌توانند با مراجعه به سایت adsl.tci.ir به صورت غیرحضوری پنل سرویس خود را مدیریت کنند.

احمد تمیزی در خصوص نحوه استفاده از خدمات غیرحضوری مخابرات اظهار کرد: با توجه به استفاده روزافزون از سامانه های غیرحضوری، مخابرات منطقه اصفهان نیز اقدام به راه اندازی سامانه adsl.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tci.ir کرده که مشترکین و متقاضیان می توانند با داشتن نام کاربری و کد عبور به این سامانه دسترسی داشته و پنل خود را مدیریت کنند.

وی افزود: نام کاربری به صورت شماره تلفن مشترکین با کد شهرستان بدون صفر است.

این کارشناس مسئول مخابرات گفت: پسورد ورود به سایت کاربری نیز برای مشترکین به صورت پیامک ارسال شده و اگر مشترکی آن را فراموش کرده باشد با کلیک بر روی قسمت فراموشی رمز، سیستم پیامک مجددی برای وی ارسال می کند که حاوی رمز عبور خواهد بود و بدین صورت مشترک می تواند وارد پنل پشتیبانی خود شده و مشکل را سریعاً حل کند.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: تصور این مطلب که شارژ در پایان هر ماه انجام می شود اشتباه بوده و تاریخ شارژ همان تاریخ ثبت نام سرویس خواهد بود، بنابراین مشترکین از پنل پشتیبانی خود تاریخ وضعیت اینترنت که همان تاریخ شارژ مجدد است را باید مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود

سیدمحمود محسنی‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرر: در حوزه قضائی غربالیز با توجه به مساعد بودن موقعیت جغرافیایی برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اقدامات گسترده‌ای دارند که شناسایی و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در میان بودن امنیت غذایی کشور مردم نیز باید برای پیشگیری از این سوءاستفاده گری‌ها همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند.

محسنی‌الحسینی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۳۱ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت از هر گونه تخریب و تغییر اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6086628

دیگر خبرها

  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید