Web Analytics Made Easy - Statcounter

برابر تقویم آموزشی دوره ترم تابستانی مجازی، شروع کلاس‌های مجازی دروس این برنامه از امروز ۲۸ تیر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، قبل از شروع کلاس‌های اصلی، دوره e- Learner به منظور آشنایی فراگیران ارائه شده است. دانشجویان با مراجعه به سامانه مدیریت یادگیری نوید با نحوه کار با این سامانه آشنا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال به دلیل شیوع بیماری کروناویروس و مجازی شدن بخش عمده‌ای از آموزش، دانشگاه علوم پزشکی مجازی با ارائه ۵۲ واحد درسی برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت مجازی ترم تابستانه ارائه کرده است.

بر اساس تقویم آموزشی ترم تابستان دانشجویان علوم پزشکی، کلاس‌های مجازی از ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و بارگذاری تمامی محتواهای آموزشی پایان شهریور ماه ۱۳۹۹ به اتمام می‌رسد.

به گزارش مفدا، آزمون الکترونیکی دروس در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود و نمرات در ۲۷ مهرماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترم تابستانه دانشجويان علوم پزشكي آموزش مجازی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن لبافی گفت: گروه صنایع غذایی از سال ۱۳۹۷ با هدف آشنایی دانشجویان و انتقال دانش عملی و تجربیات مهندسان کارخانه‌های صنایع غذایی اقدام به دعوت و حضور آنان در برخی کلاس‌های تئوری و عملی دروس تخصصی مقاطع مختلف کرده است.

عضو هیأت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران افزود: نشست‌های تخصصی امکان ارتباط مستقیم و شناخت بیشتر و ملموس‌تر از وضعیت صنایع غذایی و نیازهای حال و آینده و آگاهی از جایگاه دانشجویان در آینده تحصیلی آنان را به بهترین وجه فراهم آورده است.

به گفته وی، با فراهم شدن فضای آموزش بهتر و ارتباطات مجازی دانشگاه در دوران کرونا در حالی که از برگزاری نشست‌های حضوری محروم شدیم اما به راحتی توانستیم از مدیران بخش‌های تولید، تحقیق و توسعه (R&D) صنایع و مراکز پژوهشی تخصصی مرتبط با دروس دانشجویان دعوت به عمل آوریم.

عضو هیأت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیان کرد: با عادی شدن شرایط بعد از کرونا، برگزاری نشست‌های مربوط به دروس فرمولاسیون مواد غذایی، فنآوری آب میوه، صنایع قند (چغندری و نیشکری)، صنایع شیر و صنعتی سازی صنایع سنتی تداوم و توسعه یافته است.

لبافی در خصوص مهمترین دستاورد این کلاس‌های تخصصی گفت: اینکه از تک بعدی و تک رشته‌ای بودن خارج می‌شود، دانشجویان متوجه می‌شوند که علاوه بر فراگیری و آموزش دروس علمی تخصصی، برای تکمیل دانسته‌های خود نیاز به اطلاعات دیگر و برقراری ارتباط با فعالان و مدیران صنایع نیز هست.

وی عنوان کرد: در بعضی تخصص‌ها دانشجویان فکر می‌کنند دروس نظری کافی است اما در اجرا به محض ورود به صنعت و امور اجرایی متوجه نیاز به اطلاعات و مهارت‌های دیگر هم می‌شوند و به اهمیت ارتباط دروس بین رشته‌ای مانند مسائل مالی، مدیریتی، فرهنگی، روانشناسی، ارتباطات و تجربه مدیران واقف می‌شوند.

عضو هیأت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اظهار کرد: مدیران و صاحبان صنایع غذایی که به دنبال ارتقای کار و کیفیت محصولات خود هستند به دنبال دانشجویانی می‌گردند که علاوه بر تخصص اصلی خود در حوزه‌های مدیریت مسائل مالی، نیروی انسانی و نوآوری نیز دارای زمینه‌های اولیه باشند.

وی گفت: در پروژه کلاسی درس فرمولاسیون مواد غذایی دانشجویان دکترا برای داوری پروژه‌های آنان از مدیران صنایع مرتبط دعوت کرده‌ایم. بر اساس بازخوردها، این شیوه عمل برای ایجاد تفکر و اجرای پروژه‌های علمی تخصصی و کاربردی برای دانشجویان و مدیران صنایع بسیار مفید بوده است.

کد خبر 6087965

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی