Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، زمینه تثبیت اشتغال 16 هزار و 450 نفر در استان فراهم شده است.

محمد دره‌وزمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: هدف از ایجاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مسئولان، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، روسای بانک‌ها و سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود کمک به کسانی است که برای تولید و اشتغال در زمینه‌های مختلف اقتصادی آمادگی دارند و تاکنون بیش از 65 درصد مصوبات آن اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: با مصوبات اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون زمینه تثبیت اشتغال 16 هزار و450 نفر در این استان فراهم شده است.

دره‌وزمی از شروع فعالیت این کارگروه از سال 1394 در استان خبر داد و افزود: در این مدت116 جلسه کمیته کارشناسی و 127 جلسه اصلی به منظور بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران و بخش‌خصوصی و سرعت ‌بخشیدن به اشتغال تشکیل شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان ادامه داد: تاکنون در این کارگروه، مشکلات و مطالبات بخش‌خصوصی برای تولید و اشتغال بررسی که در مجموع از یک هزارو 524 مصوبه صادر شده یک هزارو 72موردآن انجام شده و نسبت به تصمیم مناسب و حل مسائل اقدام شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال کردستان صنعت بخش خصوصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی با اشاره به تعدد نظام اولویت‌های استان، گفت: پیشبرد همزمان برنامه‌های اجرایی اقتصاد دریا پایه، تحقق مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری و عملیاتی کردن شعار سال سه کلان اولویت استان هستند.

وی پیگیری مستمر مصوبات سفر و برگزاری جلسات کارگروه اقتصاد دریا محور را در حال انجام اعلام کرد و گفت: کارگروه اقتصاد دریا محور هنوز در فاز فرایندی است و خروجی عملیاتی نداشته و دلیلش هم شروع کار کارگروه استانی پیش از کارگروه ملی است که جمع‌بندی ملی، طبقه بندی استانی را در این کارگروه تغییر داد و امسال با گذر از این مرحله، عملیات‌های تعریف شده را شروع می‌کنیم.

دوستی حرکت در مسیر تعیین شده توسط مقام معظم رهبری را تکلیف مهم استان دانست و تاکید کرد: برای تحقق شعار سال نیز کارگروهی در حال شکل‌گیری و انسجام است که هدف مشخص این کارگروه تعیین راهبردهای ماندگار در مسیر جهش تولید است.

وی در خصوص راهبردهای تحقق شعار سال، افزود: پیدا کردن راهکارها و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد وظیفه‌ی سخت مدیران است اما باید مسیر مشارکت برای مردم مشخص باشد و فراتر از مدل‌های فعلی که مثلاً زمینی برای دامداری در اختیار مردم قرارمی‌گیرد.

وی در پایان بر پیشبرد همزمان سه کلان اولویت برنامه‌ای استان نیز تاکید کرد و گفت: اعضای شورای مشورتی کارگروه تحقق شعار سال کار خود را شروع کرده‌ اند همچنین بیشتر مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان نیز ابلاغ شده که باید در اجرای همزمان، مردم اثر و راهگشایی این مصوبات را ببینند، به عنوان مثال در حوزه راه‌آهن مصوبات مهمی داریم که می‌تواند به بندر شهید رجایی جانی دوباره دهد.

کد خبر 6088297

دیگر خبرها

  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است