Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@14:12:14 GMT

تست کرونای ۲۵ هزار اصفهانی مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۷۷۲۸

تست کرونای ۲۵ هزار اصفهانی مثبت اعلام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ۸۰ هزار تست کرونا در آزمایشگاه مرکز بهداشت اصفهان انجام شد که نتیجه ۲۵ هزار تست مثبت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری در دیدار با کریستوف هملمن نماینده سازمان بهداشت جهانی با اشاره به عملکرد مناسب مرکز بهداشت استان اصفهان در بحران کرونا اظهار کرد: هر چند تحریم‌ها برای تأمین کیت و مواد بهداشتی ما را تحت فشار قرار داده اما عملکرد خوبی را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انجام تست کرونا از هشت اسفند ماه در آزمایشگاه مرکز بهداشت استان اصفهان به عنوان دومین آزمایشگاه در کشور آغاز شد، افزود: انجام تست از ۹۰ مورد آغاز و امروز به یک هزار تست رسیده است که البته همه این تست‌ها به صورت دستی انجام می‌شود و هنوز پس از چهار ماه موفق به خرید دستگاه تست اتوماتیک نشده‌ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: از ابتدای این طرح تاکنون ۸۰ هزار تست کرونا انجام شده است و تاکنون پاسخ ۲۵ هزار تست مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه استفاده از آزمایشگاه‌های بیرونی برای تست کرونا در دستور کار بوده است، ادامه داد: ۱۰ آزمایشگاه اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۶ آزمایشگاه تأیید شدند.

حیدری گفت: در مجموع طی یک ماه اخیر هشت هزار تست کرونا در آزمایشگاه‌های بخش خصوصی انجام شده است.

ادامه دارد…

کد خبر 434234

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان سازمان بهداشت جهانی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آزمايشگاه تست کرونا ابتلا به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تست کرونا هزار تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما در محور اصلی پل سردار سلیمانی به سمت پل مهندس دره شوری جنب پارک معلم واقع در محله گورت منطقه ۱۵ شهرستان اصفهان بار‌ها حادثه تصادف رخ داده است. نبود پل هوایی، پیچ خطرناک خروجی میدان تره بار، عدم دید رانندگان، خرابی جاده و دست انداز‌های بسیار از دلایل تصادفات این مسیر محسوب می‌شود. بارها این موضوع پیگیری شده است اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم شلوغی و خطرناک بودن این جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد تا کمتر شاهد حوادث جاده‌ای شوند.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

وضعیت نامناسب جاده دندی زنجان حادثه آفرید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان