Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر اولویت مهم ثبت اسناد و املاک استان مرکزی باشد، گفت: هر نهاد یا اداره‌ای که همکاری لازم را جهت تحقق این طرح نداشته باشد به دادگستری معرفی شود. تاریخ انتشار: 12:32 - 28 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۵۲۳

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جریان بازدید از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این مجموعه بر تعامل حداکثری مجموعه‌های قوه قضائیه در استان با سایر سازمان‌ها و نهادها؛ ضمن حفظ استقلال و سلسله مراتب سازمانی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای قضایی استان در این بازدید اظهار داشت: امروز اولویت کاری اداره کل ثبت اسناد و املاک باید اجرای سریع و صحیح طرح کاداستر باشد چرا که این طرح مورد تاکید ریاست قوه‌ی قضاییه است و ابتدائا نیز می‌بایست از شخصیت‌های حقوقی آغاز شود و هر نهاد یا اداره‌ای که همکاری لازم را جهت تحقق این طرح نداشته باشد به دادگستری معرفی شود.

وی افزود: انجام فرایند تثبیت املاک، باعث کاهش ورودی پرونده‌های ثبتی به این مجموعه و دادگستری خواهد شد و در اجرای دادرسی و دولت الکترونیک بسیار مؤثر است.

بیشتر بخوانید: تاکید مدیر اداره ثبت اسناد خراسان شمالی بر لزوم تلاش نقشه برداران در جهت تکمیل اطلاعات طرح کاداستر

حجت‌الاسلام موسوی تاکید کرد: در زمینه‌ی اختلافات مطروحه بین اوقاف و مدعیان نیز ریاست محترم قوه قضائیه معتقدند که با ورود جدی سازمان ثبت اسناد و املاک و تثبیت صحیح عرصه‌های وقفی می‌توان تا حدود زیادی اختلافات موجود را کاهش داد.

گفتنی است در این دیدار صدری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی گزارشی از اقدامات این مجموعه در سال ۹۸ و برنامه‌های سال ۹۹ ارائه کرد و از مشکلات موجود در این اداره سخن گفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان مرکزی طرح کاداستر ثبت اسناد و املاک استان مرکزی طرح کاداستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سامانه‌های نوین آبیاری از اولویت‌های اساسی جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برزگر صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران، از تجهیز بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان به سامانه‌های نوین آبیاری در سال ۱۴۰۲ خبر داد
برزگر گفت با توجه اهمیت روز افزون آب در بخش کشاورزی و وضعیت بارش‌ها در سال جاری مدیریت مصرف آب در مزارع و باغات ضروری است.

وی تصریح کرذ: اجرای سامانه‌های نوین آبیاری یکی از روش‌های اصلی و کاربردی مدیریت آب در مزارع است که منجر به افزایش راندمان و بهره وری مصرف آب در مزرعه و پایداری تولیدات محصولات کشاورزی می‌گردد.

برزگر با تاکید بر اجرای سامانه‌های نوین آبیاری با راندمان بالاتر و مصرف آب کمتر گفت: یکی از موارد مهم و ضروری ارتقا سامانه‌های نوین آبیاری و توسعه فناوری‌های نوین در این بخش است و استان ما، یکی از استان‌های پایلوت در خصوص آبیاری هوشمند در سطح کشور است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سالیان اخیر استفاده کشاورزان از این سامانه‌ها به شدت افزایش یافته است بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان با کمک اعتبارات دولتی و سرمایه گذار بخش خصوصی به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز گردیده است

برزگر به اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور در اجرای پروژه‌های آب و خاک و اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در استان اشاره کرد و گفت: این اعتبارات زمینه ساز جهش بزرگی در اجرای این طرح‌ها گردید.

وی همچنین به مشارکت کشاورزان و بهره برداران در اجرای این طرح‌ها اشاره و اذعان داشت: مشارکت بهره برداران در پیشبرد طرح‌ها بسیار مهم است.

برزگر به مدل سرمایه گذاری مشارکتی که در سال گذشته موجب جذب سرمایه گذاری در بعضی از طرح‌ها گردید و بعنوان مدل در کشور معرفی و در این خصوص استان به عنوان استان برتر توسط معاونت آب و خاک معرفی گردید اشاره و یادآور شد: با توجه به درخواست متقاضیان در این بخش استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی نیز کمک شایانی به اجرای این طرح‌ها خواهد نمود.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری بر اساس درصد تجهیز سطح مزارع به سامانه‌های نوین آبیاری از استان‌های پیشرو و برتر در کشور است گفت: بیش از ۷۰ هزار هکتار از اراضی استان تاکنون به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز شده اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به اثر بخشی این طرح‌ها خصوصاً و در روستاها در افزایش بهره وری و راندمان مصرف آب، افزایش اشتغال و درآمد کشاورزان و مهاجرت معکوس اشاره و تاکید کرد: اجرای سامانه‌های نوین آبیاری از اولویت‌های اساسی این سازمان در سال ۱۴۰۳ است. کد خبر 6062528

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند
  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • اجرای سامانه‌های نوین آبیاری از اولویت‌های اساسی جهاد کشاورزی