Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از رقابت بیش از ۱۱ هزار دانش آموز برای حضور در مدارس تیزهوشان متوسط اول و دوم در استان البرز خبر داد. - اخبار استانها -

سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان در اولویت کاری ما قرار دارد، اظهار داشت: هرگونه فعالیتی از سوی آموزش و پرورش در این ایام با رعایت و بررسی‌ کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین فرصت ثبت‌نام "مدارس سمپاد"/ تیزهوشان جذب می‌‌شوند نه درس‌خوان‌ها!آغاز ثبت‌نام مدارس تیزهوشان از امروزنویدی: وجود مدارس تیزهوشان مدارس دولتی را تخریب کرده است

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش تلاش شده در ایام شیوع این ویروس منحوس آموزش تعطیل نشود، افزود: معلمان ما در این ایام نیز برای آموزش دانش آموزان تلاش کردند، افزود: در ابتدا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پس از آن آموزش‌ها در شبکه شاد انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص فعالیت‌های اوقات فراغت دانش آموزان بیان‌کرد: در زمان تعطیلات تابستانه و برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان نیز در این ایام برنامه‌ها با گستردگی بیشتر برنامه ریزی و اکنون در حال اجرا است.

قاسمی تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در محورهای مختلفی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی در خصوص اجرای آزمون مدارس استعدادهای درخشان به بنا بود در این هفته برگزار شود، خاطرنشان‌کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا این آزمون با دو هفته تاخیر و در تاریخ نهم و دهم مرداد برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پروش استان البرز عنوان کرد: برای آزمون‌های استعداد درخشان در استان البرز در مقطع متوسطه اول 7 هزارو 443 نفر و برای متوسطه دوم 4 هزارو 99 نفر ثبت نام کردند.

قاسمی با بیان اینکه 17 مدرسه سمپاد و دو مدرسه سمپاد مهارتی در استان البرز است، گفت: تعداد حوزه‌های برگزاری امتحانات متوسطه اول 45 حوزه و برای متوسطه دوم 24 حوزه است که در شهرستان‌ها کرج، هشتگرد و نظر آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT12 بیشتر بخوانید... از گوشه‌ و کنار آذربایجان‌غربی|از ساخت ۱۳ بیمارستان در استان تا لغو آزمون مدارس سمپاد آزمون ۲۷ تیر ورودی مدارس سمپاد لغو شد آزمون مدارس سمپاد با حضور ۳۳۵ هزار دانش‌آموز جمعه برگزار می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس تیزهوشان مدیرکل آموزش آموزش و پرورش برگزار می شود دانش آموزان استان البرز مدارس سمپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود