Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:56:20 GMT

حذف تصاویر «بیل کلینتون» و «جورج بوش» از کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۸۵۲۴

حذف تصاویر «بیل کلینتون» و «جورج بوش» از کاخ سفید

در اقدامی خلاف سنت، کاخ سفیدِ تحت هدایت ترامپ تصاویر دو رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را از دیوار راهروی ورودی این ساختمان و مقابل دید «دونالد ترامپ» حذف کرد.

به گزارش مشرق،  تابلوهای تصاویر «بیل کلینتون» و «جورج بوش» در اقدامی بی‌سابقه از راهروی ورودی کاخ سفید «گراند فویر» به یک اتاق غذاخوری در این کاخ برده شده که شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» آن‌ را اتاقی کوچک و کم رفت‌وآمد توصیف کرده که در مقابل چشم بازدیدکنندگان قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده که از این اتاق بیشتر به عنوان انباری رومیزی و مبلمان استفاده می‌شود. منابع آگاه به سی‌ان‌ان گفته‌اند که به جای تصاویر بوش و کلینتون، عکسی از «ویلیام مک‌کینلی» که در سال ۱۹۰۱ ترور شد و «تئودور روزولت» که معاون وی بود و بعد از مرگ وی جانشین او شد، جای این عکس‌ها را پر کرده‌اند. به گزارش این شبکه، رئیس‌جمهور آمریکا قبل از این جابجایی هر روز با عکس‌های این دو رئیس‌جمهور سابق مواجه می‌شد.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در کتاب اخیر خود از دوران حضورش در کاخ سفید، از نفرت دونالد ترامپ از بوش پدر و پسر نوشته است. «هیلاری کلینتون»، همسر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و وزیر خارجه پیشین هم زمانی که در انتخابات سال ۲۰۱۶ مقابل ترامپ قرار گرفت مورد خشم او واقع شد.

کاخ سفید به درخواست برای اظهارنظر در خصوص این اقدام پاسخی نداده است.

سی‌ان‌ان همچنین گزارش داد قرار نیست به طور رسمی از تصویر «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که جای خود را به ترامپ داد، در دوره نخست ریاست‌جمهوری ترامپ رونمایی شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم دونالد ترامپ کاخ سفید جورج بوش بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا ترامپ هیلاری کلینتون جان بولتون رئیس جمهور کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌

‌رئیس جمهور در سفر به استان سمنان با آیت‌الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر استانی در منزل آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری حضور یافت.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در توسعه و عمران استان، تداوم موفقیت‌های دولت را از درگاه الهی مسالت کرد.

آیت‌الله شاهچراغی خاطر نشان کرد: سمنان استانی ممتاز در بخش‌های مختلف و دارای ظرفیت‌های مطلوب و مردمی متدین و ولایت‌مدار است.

رئیس جمهور در این دیدار با قدردانی از حضور پرشمار مردم در استقبال امروز، بر سخنان نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان درباره مردم این دیار صحه گذاشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن