Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مشتری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خسارت بارندگی و سیل به راه ها از پنج شهرستان استان شامل بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، اسفراین و شیروان گزارش شده است.

وی تصریح کرد: سیل به ۱۲۶ کیلومتر راه در ۳۰ محور خسارت وارد کرده و به ۲۹ مورد ابنیه فنی نیز آسیب رسانده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این مدت، راهداران استان، حدود هزار و ۶۰۰ مترمکعب ریزش برداری از راه های استان انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارندگی ها و سیل اخیر راه روستایی چندین شهرستان را بست، گفت: راهداران نسبت به بازگشایی ۶۵ محور روستایی اقدام کردند.

راه روستایی در ۴ محور هنوز بسته است

مشتری خاطرنشان کرد: هنوز راه ارتباطی روستاییان در چهار محور شهرستان های مانه و سملقان و اسفراین، بسته است. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این عملیات ۱۰۱ نفر راهدار با استفاده از توان ۵۸ دستگاه ماشین آلات نسبت به تامین و ارتقای ایمنی راه ها اقدام کرده اند.

بر اساس این گزارش، بارش باران و جاری شدن سیل در هفته گذشته، خسارت های زیادی به بخش های مختلف استان وارد کرده است. 

بر اثر سیل، راه های روستایی در چند شهرستان استان مسدود شد. سیل همچنین به راه ها، مزارع کشاورزی و نیز تاسیسات زیربنایی استان خسارت وارد کرد که میزان آن هنوز اعلام نشده است. 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارندگی بارش باران تردد جاده ای خراسان شمالی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارندگی بارش باران تردد جاده ای خراسان شمالی سیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارندگی بارش باران تردد جاده ای خراسان شمالی سیل خراسان شمالی جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

در این اطلاعیه توصیه شده است که هم‌استانی‌ها برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 745471

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد