Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:13:21 GMT

طرح های دریا در محمودآباد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۸۷۱۵

طرح های دریا در محمودآباد تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریعت پیش ازظهر شنبه در جلسه لسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به موقعیت شهرستان محمودآباد در مسیر پایتخت کشورمان و حضور گسترده مسافران در پایان هر هفته علیرغم تأکیدات صورت گرفته و ضرورت رعایت پروتکل‌های سه گانه بهداشتی (فاصله گذاری اجتماعی، شستن دست‌ها و استفاده از ماسک) افزود: علیرغم توفیقات ارزنده و قابل دفاعی که در ماه‌های آغازین شیوع کرونا به مدد و تعامل همه اقشار مردم و متولیان ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان شاهد بودیم، متأسفانه وضعیت فعلی محمودآباد نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر تشدید محدودیت‌های مقابله با کرونا در محمودآباد از تعطیلی پارک‌ها و سواحل و تفرجگاه‌ها و رستوران وکافه ها تا زمان پایان و عبور از وضعیت قرمز خبر داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد از شهروندان خواست با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شیوع بیش از پیش این ویروس در شهرستان پیشگیری کنند.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: تعداد افراد مبتلا و بستری شده در بیمارستان‌های آمل و محمودآباد نگران کننده است به شکلی که در حال حاضر در هیچکدام از بیمارستانها ظرفیت پذیرش نیست و ادارات پر ازدحام وخدماتی که با حجم گسترده شهروندان و مراجعه کنندگان روبرو هستند اقدام به دور کاری کنند.

شریعت همچنین از تعطیلی طرح‌های دریا در محمودآباد خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا محیط ساحل و دریا برای حضور مسافران و شهروندان اصلاً مناسب نیست و تاکید می‌شود هموطنان عزیزمان از شنا در دریا خودداری کنند.

کد خبر 4976673

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری محموداباد ویروس کرونا شهرستان محمودآباد ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین حجاب و عفاف گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد

ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در جنوب کرمان به دلیل بارندگی‌های احتمالی که با جاری شدن سیل همراه خواهند بود خبر داد.

احمد بلندنظر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های دو روز آینده که جنوب کرمان بیشتر از سایر مناطق تحت تاثیر این  سامانه بارشی قرار دارد، اظهار کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی و هشدارهای مدیریت بحران، سامانه بارشی در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت فعال خواهد شد.

وی از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در سطح شهرستان جیرفت و بخش‌های تابعه خبر داد و افزود: با توجه به احتمال جاری شدن سیل، آبگرفتگی معابر، ایجاد اختلال در تردد عمومی و جلوگیری از خطرات احتمالی، همه مدارس تعطیل خواهند  بود. 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت همچنین به عشایر و روستاییان نسبت به عدم تردد در مسیر سیلاب‌ها و مسیل‌ها هشدار داد و گفت: عشایر از اتراق و تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند و همچنین روستاییان در روزهایی که هشدار قرمز صادر شده، با احتیاط تردد کنند.

وی از آمادگی ستاد مدیریت بحران و همه دستگاه‌های امداد رسان خبر داد و افزود: مرخصی همه کارمندان طی دو روز آینده لغو شده است.

مدارس قلعه گنج هم تعطیل اعلام شدند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج نیز در گفت و گو با ایسنا از تعطیلی همه مدارس در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و اعلام ستاد بحران شهرستان همه مدارس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش رو تعطیل هستند. 

سیداسماعیل آفاق حسینی همچنین احتمال آبگرفتگی معابر را به خاطر اعلام شدت بارش‌ها از دیگر دلایل تعطیلی مدارس عنوان کرد. 

به گزارش ایسنا، براساس اخبار دریافتی، به علت ورود سامانه بارشی سیل آسا که جنوب کرمان نیز تحت تاثیر پیامدهای آن قرار دارد، همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • شیوع عارضه خشکیدگی برگ درختان در نخیلات شهرستان تنگستان
  • شرایط نامناسب جوی بنادر مسافربری هرمزگان را تعطیل کرد
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید