Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@08:04:07 GMT

غرق شدن جوانی 19 ساله در رودخانه جاجرود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۹۲۳۴

غرق شدن جوانی 19 ساله در رودخانه جاجرود

رییس اورژانس شهرستان پردیس گفت: در ماه گذشته شاهد سه غرق شدگی در سد لتیان بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، نادر شایان رئیس اورژانس 115 شهرستان پردیس  گفت: روز گذشته جوان 19 ساله ای حین  شنا کردن در  رودخانه جاجرود سعید آباد در گرداب آب گرفتار شده و متاسفانه دچار غرق شدگی شد.

بگفته وی نیروهای امدادی و نجات غریق مستقر در سد بعد از مدتی تلاش جسد جوان غرق شده را  پیدا کرده و برای هرگونه کمک امدادی و احیا زمانی باقی نمانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان افزود: در ورودی و حاشیه رودخانه جاجرود و سد لتیان هیچ گونه مانع یا عوامل بازدارنده ای مبنی بر ورود این نقاط خطرناک وجود ندارد و معمولا در روزهای تعطیل و آخر هفته این منطقه حادثه ساز می شود.

گفتنی است طبق نظر کارشناسان بخشی از سد که حادثه  در آن اتفاق افتاد دارای گرداب های آبی می باشد که شناگران آماتور و حرفه‌ای را هم گرفتار کرده و به کام مرگ می کشاند.

 نیروهای امدادی و غواصان نجات غریق بعداز بیرون کشیدن جسد از آب آن را تحویل پلیس 110 بخش جاجرود داده و جسد برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل گردید.

طبق این گزارش در ماه گذشته شاهد سه غرق شدگی در سد لتیان بوده ایم و سالیانه با مرگ تعدادی زیادی از شهروندان در این منطقه پرحادثه روبرو هستیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غرق شدن رودخانه جاجرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر داودیان ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران از رشد چهار برابری لایروبی رودخانه‌ها و نهرهای استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: پارسال با برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های اعتباری، تجهیزاتی و قانونی نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و نهرهای مهم استان لایروبی شد که نقش زیادی در کاهش خسارات ناشی از طغیان رودخانه‌ها داشت.

داوودیان اظهار کرد: مجموع لایروبی انجام شده رودخانه‌های مازندران در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۴ کیلومتر بود که این رقم در سال گذشته با رشد نزدیک به چهار برابری به ۱۵۷ کیلومتر رسید. وی افزود: لایروبی نهرها و رودخانه‌های سردآبرود در شهرستان چالوس، نیرنگ، خیره‌سر و کورکورسر نوشهر، کاری‌رود، خان‌رود، کریم‌رود، بولک‌رود، بابلرود، خوشرود و محدوده روستاهای درویش‌خاک، آکتیچ، شهیدآباد و علمدار بابل، روستاهای پیل، نسن و بخش بلده شهرستان نور، کیکاووس‌رود، جوله‌رود، کلاک‌رود و سید رود فریدونکنار، محدوده زیروان، زردوال، پاسند و زردوال بهشهر، محدوده لمراسک و تیرتاش گلوگاه، کچپ‌رود، گرمرود، جمشیدرود و کاری‌رود آمل طی سال گذشته انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌های لایروبی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی از محل اعتبارات عمومی، تهاتر مصالح رودخانه‌ای و همچنین منابع داخلی شرکت، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

داوودیان گفت: لایروبی رودخانه‌ها به عنوان یکی از اقدامات اولویت‌دار شرکت آب منطقه‌ای در سال جاری نیز با در نظر گرفتن اولویت نقاط حادثه‌خیز ادامه دارد و تلاش می‌شود که سرعت و روند اجرای این نقاط افزایش یابد.

کد خبر 6086475

دیگر خبرها

  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم