Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز _ مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا در ۴ ورزشگاه جام جهانی

فدراسیون فوتبال قطر با یک پروژه کامل و استفاده از امکانات میزبانی جام جهانی خواستار برگزاری این رقابت ها در دوحه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه ۵ استادیوم برای برگزاری بازی ها پیش بینی شده که چهار ورزشگاه از استادیوم های آماده شده برای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. ورزشگاه های استاد خلیفه، استاد الجنوب، مدینه التعلیمیه و الریان در کنار استادیوم جاسم بن حمد که از ورزشگاه های جام جهانی نیست.

آخرین خبر از محرومیت نقل و انتقالات استقلال

طی مهلتی که فیفا به باشگاه استقلال داده، آبی ها تا ۲۴ مرداد فرصت پرداخت طلب وینفرد شفر و بویان را دارند.

در حکم فیفا آمده در صورتی که تا این زمان مقرر طلب دو شاکی پرداخت نشود محرومیت استقلالی ها از پنجره نقل و انتقالات قطعی است‌.

از این رو در صورتی که باشگاه استقلال تا یک ماه آینده مطالبات شفر و بویان را پرداخت کند، پنجره نقل و انتقالاتش بسته نمی شود اما عدم پرداخت این مطالبات تا تاریخ ۲۴ مرداد با محرومیت قطعی استقلال همراه خواهد شد.

برنامه دیدار‌های هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال

شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹

مس رفسنجان- گل ریحان البرز- ساعت ۱۹- ورزشگاه شهدای رفسنجان

قشقایی شیراز - رایکا بابل - ساعت ۱۹:۲۰- ورزشگاه پارس شیراز

نیروی زمینی - ملوان بندرانزلی - ساعت ۱۹:۴۰- ورزشگاه غدیر تهران

آلومینیوم اراک- آرمان گهرسیرجان- ساعت ۱۹:۴۰- ورزشگاه امام خمینی اراک

سپیدرود رشت- داماش گیلانیان- ساعت ۱۹:۵۰- ورزشگاه سردار جنگل رشت

علم و ادب تبریز – هوادار - ساعت ۲۰:۱۰- ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز

نود ارومیه- خوشه طلایی ساوه- ساعت ۲۰:۱۰- ورزشگاه شهید باکری ارومیه

استقلال خوزستان- مس کرمان - ساعت ۲۰:۴۵- ورزشگاه تختی اهواز

یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹

بادران تهران- فجرسپاسی شیراز- ساعت ۱۹:۴۰- ورزشگاه غدیر تهران

مجازات کمیته انضباطی برای حرکت منشوری ستاره ایران

به نقل از سایت «sportsdaily» روسیه، انزور کاوازاشویلی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه معتقد است سردار آزمون و دزیوبا دو مهاجم زنیت به خاطر حرکت غیراخلاقیشان بعد از بازی با کراسنودار باید مجازات شوند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون روسیه، گفت: مجازات بر حسب درجه خطا بازیکن در نظر گرفته می شود. این اقدام این دو بازیکن خجالت آور بود. هر دو آنها اعمال بدی انجام دادند که در نهایت مدمدوف، رئیس زنیت درباره این حرکت مهاجمانش مصاحبه اشتباهی انجام داد.

ژنرال خلع درجه می‌شود؟

اوضاع امیر قلعه‌نویی در سپاهان اصلا خوب نیست. ژنرال فوتبال ایران که 7 سال از آخرین قهرمانی‌اش گذشته، دو سال پیش به امید بازگشت به روزهای خوبش راه نصف جهان را در پیش گرفت و به اصفهان رفت تا با بستن تیمی پرمهره دوباره در فوتبال ایران آقایی کند.

توقف برابر سایپا و پارس جنوبی و حالا شکست در دیدار با تراکتور باعث شده آتش انتقادات اصفهانی‌ها از قلعه‌نویی شعله‌ور شده و آنها بیش از پیش خواستار جدایی ژنرال سابق فوتبال ایران از تیم‌ محبوب و پرافتخارشان هستند.

کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی جام حذفی سپاهانی‌های هم دو آتیشه را راضی نمی‌کند و آنها مدت‌هاست جو را برای قلعه‌نویی سنگین کرده‌اند. نتایج اخیر سپاهان بعد از آغاز دوباره لیگ و از دست رفتن قطعی قهرمانی حسابی سپاهانی‌ها را عصبانی کرده و با این اوضاع به نظر می‌رسد خود امیر هم دیگر تمایلی به ماندن در نصف جهان نداشته باشد.

آخرین خبر از بازگشت اوساگونا

کریستین اوساگونا مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا، چند ماه قبل به نیجریه برگشته بود، در این مدت برای حضور در تمرینات تیمش با مشکلات زیادی مواجه شد.

بسته ماندن خطوط هوایی کشور نیجریه، مهم‌ترین مشکل اوساگونا در راه بازگشت به ایران بود، اما این بازیکن به مسئولان باشگاه خبر داده که سفر خود به سمت ایران را آغاز خواهد کرد و اگر مشکل دیگری پیش نیاید، روز سه‌شنبه همراه با سایر بازیکنان تمرینات را دنبال می‌کند.

صدور حکم شلاق برای عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور که این روز‌ها بدون ۹۰ است و از شبکه ۳ اخراج شده با یک حکم جدید مواجه شده است. به ادعای جهانیان مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران، عادل فردوسی‌پور به خاطر تهمت و افترا با حکم دادگاه به ۴۰ ضربه شلاق محکوم شد. عادل فردوسی پور البته هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است. عادل فردوسی پور احتمالا پاسخ این خبر را خواهد داد.

جهانیان در صحبت‌های خود با رادیو عنوان کرد، حکم فردوسی‌پور دو هفته قبل صادر شد و اگر او به صورت رسمی عذرخواهی می‌کرد، از شکایت علیه او منصرف می‌شدیم.

351 / 351 لیگ قهرمانان آسیا استقلال شفر لیگ دسته اول سردار آزمون زنیت امیر قلعه‌نویی اوساگونا پرسپولیس عادل فردوسی پور سپاهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال شفر لیگ دسته اول سردار آزمون زنیت امیر قلعه نویی اوساگونا پرسپولیس عادل فردوسی پور سپاهان عادل فردوسی پور فوتبال ایران قلعه نویی جام جهانی ساعت ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

ساعت برگزاری دو دیدار باقی‌مانده تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود، این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ادعای جالب سرپرست سابق تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی