Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت : نگاه مدیریتی راکد باید تغییر یابد اینکه منتظر جذب اعتبارات باشید تا اتفاقی رخ دهد قطعا چنین چیزی محقق نمی شود.

ابه گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمد علی شجاعی در نشست معاونین فرمانداران و بخشداران اظهار داشت: اعتقاد دارم برای تحول در استان بیش از اعتبارات، نیازمند تحول در سیستم اداری و نگاه توسعه ای استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخی از برهه های زمانی نیازمند اعتبارات نبودیم فقط به دلیل نبود نگاه توسعه ای، اتفاقات خوبی رخ نداده است لذا اتفاقاتی که در مسیر پیشرفت استان باشد باید برای مردم قابل لمس باشد.

 شجاعی در ادامه سخنان خود تاکید بر جذب سرمایه گذار داشت و گفت: واگذاری امور به سرمایه گذار سخت اما شدنی است نباید اسیر قوانین و مقررات ابتدایی باشیم پس در برخورد با یک سرمایه گذار از واژگانی همچون نمی شود، نزارید، انجام ندهید به هیچ عنوان استفاده نشود.

وی خاطرنشان کرد:سرمایه گذار بخش خصوصی را در حوزه بخشداری جذب کنید و برای حضور سرمایه گذار دوندگی کنید زیرا تا زمانی که سرمایه گذار حضور نیابد هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

شجاعی با تاکید بر اینکه کار بخشداران جذب سرمایه گذار است، افزود: پتانسیل هر شهرستانی کاملا مشخص است لذا بخشداران فقط دنبال سرمایه گذار باشند زیرا مشکل ما کمبود اعتبارات نیست مشکل این است که ما نمی توانیم سرمایه گذار جذب کنیم.

 استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: تا مردادماه سال گذشته تنها ۱۱ طرح از سوی دهیاری ها به وزارت کشور ارسال شده بود که به معنای عدم اهمیت به بخش اشتغال است که در حال حاضر این رقم به ۷۰۲ طرح رسیده است.

شجاعی خطاب به بخشداران تصریح کرد: شما کارمند نیستید بلکه مدیر در سطح خود هستید پس باید نوآور، خلاق و اهل ریسک باشید.

وی افزود: خراسان شمالی به دلیل شرایط حاکم در آن جزو استانهای برتر است و در یکسال اخیر با توجه به اینکه مسائل بسیاری را پشت سر گذاشته اما دغدغه ای برای دولت و حاکمیت نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: آثار امضای تفاهم نامه ها و کلنگ زنی ها را در زمانی نه چندان دور باید در استان مشاهده کرد و من بارها تاکید کرده ام که جهش تولید، جهش در نگاه مدیریتی، دیدگاه و تفکر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استاندار محمد علی شجاعی جهش تولید سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

سید مسعود حسینی، درباره اولویت‌های شهرداری در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می‌خورد با مشارکت مردم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید