Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار ارز در اولین روز هفته پس از گذشت ساعتی از عدم ارائه نرخ ارز از سوی صرافی های بانکی، بالاخره شاهد قیمت گذاری نرخ خرید و فروش دلار و یورو در این صرافی ها است. هرچند نرخ ارز در این صرافی ها، همچنان با اختلاف معناداری با بازار آزاد می باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه بیست و هشتم تیرماه 99) بازار ارز، شاهد عدم تغییر نرخ در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که در لحظه انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 22300 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 23100 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز پنجشنبه، تغییری نداشته است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 24600 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 25400 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که همانند دلار، نسبت به پایان هفته قبل، تغییری ندارد.

ثبات نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی در حالی است که در بازار آزاد، شاهد نرخ گذاری دلار در کانال 24 هزار تومان هستیم. به گونه ای که در لحظه انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 24600 تومان رسیده است که نشان از اختلاف معنادار با نرخ صرافی های بانکی دارد.

افزایش نرخ رسمی یورو و پوند

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۰ ارز افزایش و ۱۸ واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش ایبِنا، براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه بیست و هشتم تیرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۴۴ ریال به قیمت ۵۲ هزار و ۷۹۰ ریال و هر یورو نیز با رشد ۸۲ ریال به قیمت ۴۷ هزار ۹۹۷ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۷۴۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۴۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۲۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۴۷ ریال، روپیه هند ۵۶۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۵۸۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۱۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۲۳۶ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۹۲۵ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر،  نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۵۷۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۱۸ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۲۴ ریال، روبل روسیه ۵۸۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال،  دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۳۷۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۲۱۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۰ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۸۷۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۰۴ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۴۲ ریال، یوان چین ۶هزار و ۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲ هزار ۶۶۷ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۵۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۸۹۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۱۴۳ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۰۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۴۰  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار ۵۷۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۵ هزار و ۸۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۷۴ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور جنگ قره باغ تحریم ترکیه طرح مالیات بر خانه های خالی مریم رجوی قیمت دلار قیمت یورو نرخ دلار سوال از رئیس جمهور جنگ قره باغ تحریم ترکیه طرح مالیات بر خانه های خالی مریم رجوی صرافی های بانکی ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی‌ها از بازار جهانی طلا، از افزایش ۰.۰۶ درصدی قیمت طلا حکایت دارد؛ به طوری که اونس طلا به قیمت ۲ هزار و ۳۲۸ دلار رسید.

با این حال، عملکرد یک هفته گذشته بازار طلا، ریزش ۵۹ دلاری اونس طلا را نشان می‌دهد؛ اگرچه همچنان سود خرید طلا در طول یک ماه گذشته ۱۶۳ دلار بوده است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که قیمت طلا در طول ۶ ماه گذشته ۳۵۵ دلار افزایش داشته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات