Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:29:57 GMT

عامل تیراندازی به سمت مامور انتظامی درگز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۹۶۷۳

عامل تیراندازی به سمت مامور انتظامی درگز دستگیر شد

قهاری گفت: در پی بروز یک اختلاف خانوادگی، ضارب ضمن ایجاد رعب و وحشت و حمله ور شدن به مردم، با سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی به مامور انتظامی کرد؛ عامل تیراندازی که از صحنه فرار کرده بود، با تلاش شبانه روزی پلیس، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب قهاری در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از دستگیری عامل تیراندازی به سمت مامور انتظامی و مجروحیت شهروندان درگزی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در پی اعلام خبری به مرکز 110 مبنی بر اختلاف و نزاع خانوادگی در یکی از مناطق درگز، مامورین انتظامی شهرستان بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی درگز گفت: در این نزاع که با تجمع مردم همراه بود، ضارب ضمن ایجاد رعب و وحشت، به دو نفر از شهروندان نیز حمله ور شد؛ وی به محض ورود مامورین انتظامی و در حین فرار از صحنه به وسیله موتور سیکلت، با سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی کرد که باعث برخورد یک عدد ساچمه به مامور انتظامی شد.

قهاری تصریح کرد: در اقدام متقابل، مامورین انتظامی جهت جلوگیری از فرار، اقدام به شلیک و تیراندازی به سمت ضاربین کردند اما به لحاظ تجمع شهروندان در محل و جلوگیری از برخورد تیر و ایجاد صدمات احتمالی به شهروندان، تیراندازی را متوقف کردند.

وی افزود: پس از این اتفاق، موضوع به صورت جدی و شبانه روزی در دستور کار پلیس قرار گرفت و با استفاده از شیوه های فنی و پلیسی، محل اختفاء نامبردگان در مشهد شناسایی شد؛ قبل از اقدام به دستگیری، متهمین به شهرستان برگشته بودند که در زمان ارتباط گیری با یکی از افراد مورد نظر خود، شناسایی، دستگیر و ضمن تحویل سلاح، به بزه ارتکابی معترف پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مامور انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری عامل مزاحمت برای شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، موسی بهاری امشب _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غروب امروز در یکی از محلات بوکان شخصی اقدام به مزاحمت برای شهروندان و مسدود نمودن مسیر تردد کرده بود که عوامل انتظامی به محض اطلاع جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متهم با تظاهر به قدرت نمایی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت برای رهگذران ایجاد مزاحمت می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس در محل دستگیر شد.

▫️رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطع با مزاحمین و کسانی که به هر شکل ممکن بخواهند آرامش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی را در پیش خواهد گرفت.

کد خبر 745888

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد