Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:42:13 GMT

شبنم قلی خانی، بازیگر «طرلان» شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۹۸۷۹

شبنم قلی خانی، بازیگر «طرلان» شد

به گزارش افکارنیوز،

فیلمبرداری فیلم سینمایی «طرلان» در اردبیل از نیمه گذشت و جدیدترین بازیگران آن جلوی دوربین رفتند.

اخبار چهره ها - فیلمبرداری « طرلان » که اولین تجربه سینمایی سیدمحمد حسینی محسوب می‌شود، از اوایل تیرماه در اطراف شهرستان هیر استان اردبیل آغاز شده بود و تاکنون بیش از ۶۰ درصد آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم روایتگر قصه پسری به نام طرلان است که در جریان اتفاقات و رویداد‌هایی معمول زندگی با واکنش‌ها و باور‌ها و در برخی موارد خرافه سازی‌های مردم روستا درگیر می‌شود و ...

این فیلم در حال و هوای بومی و منطقه‌ای به زبان ترکی تولید می‌شود. به غیر از شبنم قلی خانی و اتابک نادری از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به داور فرمانی، فریبا مهرزاد، محمدرضا خدایی، جلال محمدلو، ضیغم اسماعیلی، یاشار نادری، مهدی شیری، محمد فرجی، پریسا عطایی، بهمن صفاریان، سولماز نادری، احمد پرستان، محمد فردین، سیدرزاق صفوی، ملکه فتحی، غلامرضا خدایی، اسماعیل بابایی، بهزاد دانش، محمد رحیم زاده، سجاد عالی زاده، منصور آدمی، بهنام صاحبقران، معصومه نجفیان، فرانک غلامین، نیلوفر همرنگ، فریده روحی، مینا خوشرو و بازیگران خردسال ایلیا نوریان، امی رضا رحیمی نسب، ال آی شیری و ... اشاره کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگران طرلان شبنم قلی خانی فیلم سینمایی شبنم قلی خانی اتابک نادری طرلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمایی‌های فهرست تایم ۲۰۲۴ / دل تورو درباره میازاکی چه نوشت؟

در حالی که مجله تایم هر سال فهرست ۱۰۰ چهره تاثیرگذار سال را معرفی می‌کند، امسال نیز چندین چهره سینمایی و هنری در این فهرست جای گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، حدود یک پنجم از ۱۰۰ چهره تاثیرگذار امسال مجله تایم را بازیگران، فیلمسازان و خوانندگان تشکیل داده‌اند.

به رسم هر سال درباره هر چهره، یک چهره مطرح دیگر چند خطی می‌نویسد. امسال گی‌یرمو دل‌تورو وظیفه نوشتن درباره هایائو میازاکی را برعهده داشت.

وی نوشت: من در کودکی انیمیشن‌های هایائو میازاکی را که برای استودیو تویی ساخته شده بود، کشف کردم؛ فیلم‌هایی مانند «دنیای شگفت انگیز گربه‌ها و چکمه‌ها» و سریال‌هایی مانند «هایدی» و «مارکو» که در آنها سبک و تاثیرگذاری او به شکل گسترده‌ای قابل شناسایی بود. وقتی در بزرگسالی با «همسایه من توتورو» روبه‌رو شدم، ذهنم به آن آثار قبلی برگشت، و متوجه شدم که این مرد چقدر دوران کودکی من را شکل داده است.

آثار میازاکی احساس نادری را برمی‌انگیزد؛ تشخیص نوعی زیبایی که در دنیای واقعی غیرممکن است و بنابراین فقط در فیلم‌های او وجود دارد. با این حال او در مورد حرص و آز، جنگ و خشم انسانی نیز یک واقع‌گرای بی‌رحم است. او می‌داند ما به این سیاره شکل می‌دهیم و نابودش می‌کنیم و انسان‌ها بهترین‌ها و بدترین‌های جهان ما هستند.

دل تورو افزود: او کاملاً اصیل است. خالق بی‌نظیری که به طور کامل در هنرش حضور دارد. او تأثیرگذارترین کارگردان انیمیشن در تاریخ این رسانه و یکی از ۱۰ داستان سرای مورد علاقه من در کل است. «پسر و مرغ ماهی‌خوار» یک شاهکار ظریف است که کششی را اعمال می‌کند که بسیاری از آن را به شدت احساس می‌کنیم.

در این فهرست بلیک لایولی درباره آمریکا فررا نوشت، دنیل کالویا درباره دِو پاتل، پتی اسمیت درباره دوآ لیپا، تام هارپر درباره عالیا بات، لنی کراویتس درباره کولمن دومینگو، اوکتاویا اسپنسر درباره جفری رایت، تاراجی پی هنسون درباره فنتسیا بارینو، کیت هادسون درباره لسلی اودوم جونیور، ایتن هاوک درباره جیمز مک براید نویسنده، رایان رینولدز درباره مایکل جی.فاکس بازیگر کانادایی، اوزو آدوبا درباره داوین جوی راندولف بازیگر سیاهپوست برنده اسکار امسال و رشیدا جونز درباره سوفیا کاپولا.

در فهرست تاثیرگذارترین سال پیش چهره‌هایی مانند درو بریمور، آستین باتلر، کالین فارل، مایکل بی جردن، لی میشل، اوبری پلازا و زویی سالدانا جای داشتند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رشد گیشه سینمای ژاپن به لطف انیمه‌ها استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • جزئیات جدید از ساخت فیلم شهید طهرانی مقدم/ به فجر می‌رسد؟
  • کیانو ریوز گرفتار طنز هوایی می‌شود
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس
  • سینمایی‌های فهرست تایم ۲۰۲۴ / دل تورو درباره میازاکی چه نوشت؟