Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر لجستیک و حمل و نقل راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند کامیون ها در مرز بازرگان، گفت: سامانه نوبت دهی برای کامیون ها با هدف تسهیل تردد در مرز و افزایش رفاه حال رانندگان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرز بازرگان راه اندازی شد.

صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سامانه نوبت دهی برای کامیون ها با هدف تسهیل تردد در مرز و افزایش رفاه حال رانندگان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرز بازرگان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این سامانه با هدف کاهش حجم کاری، تسهیل تردد در مرز و افزایش رفاه حال رانندگان و با حجم سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده است.

صفری ادامه داد: طرح اولیه این سامانه از ابتدای سال 95 آغاز شد و از ابتدای مرداد بهره برداری از آن آغاز می شود که جابجایی 550 تریلی در روز از مزایای آن است که برای 30 نفر هم اشتغال زایی شده است.

وی یادآور شد: به زودی با بهره برداری کامل از طرح بزرگ نوبت دهی هوشمند کامیونها، علاوه بر ارائه خدمات رفاهی به رانندگان و ساماندهی خدمات، از صف کامیون ها در جاده ترانزیتی ماکو بازرگان جلوگیری و امنیت کالا و کامیونهای خروج از کشور در این محل تامین می شود.

این مسوول گفت: سرمایه گذاری در زیرساخت های مربوط به لجستیک و حمل و نقل بین المللی در محدوده منطقه آزاد ماکو یک دستور کار جدی سازمان منطقه آزاد است و همین طور زیرساخت های دیگر لجستیکی از قبیل احداث تیر پارک ها و مجموعه های لجستیکی مشمول انبارها که در منطقه هم از طریق سازمان منطقه آزاد و هم با مشارکت بخش های خصوصی از گذشته شروع شده و الان هم در حال انجام است.

خاطرنشان می شود سالانه از طریق مرز بازرگان به عنوان بزرگترین مرز زمینی کشورمان بیش از 300 هزار دستگاه کامیون تردد می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرز بخش خصوصی کامیون حمل و نقل سامانه نوبت دهی مرز بازرگان سرمایه گذاری راه اندازی کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد
  • ارجاع الکترونیکی ۴۶ درصد پرونده‌های قضائی به کارشناس
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های مازندران نصب می‌شود
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی