Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@07:53:33 GMT

مصالحه پرونده قتل در شیراز پس از ۱۷ سال

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۰۰۴۸

مصالحه پرونده قتل در شیراز پس از ۱۷ سال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به صلح و سازش در یک پرونده قتل و رهایی محکوم از قصاص پس از ۱۷ سال، در این باره اظهار کرد: این قتل در سال ۸۲ در یکی از محله‌های شیراز اتفاق افتاد.

او گفت: پس از صدور قرار مجرمیت از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز علیه متهم «ح – ز» حکم به قصاص نفس صادر و در شعبه هفتم اجرای احکام در حال اجرا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس افزود: در سال ۹۵ این پرونده به شعبه ۷۶ ویژه صلح و سازش استان فارس ارجاع شد و پس از پیگیری و تلاش اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان فارس سرانجام پس از ۲۸ جلسه و ۴۲ ماه مذاکره سازشی موفق به جلب رضایت خانواده مقتول شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلح و سازش پرونده قتل استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پرواز‌ها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که از بامداد امروز جمعه به دلیل حفظ ایمنی کنسل شده بود، از سر گرفته شد.

او افزود: طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران درباره تعلیق پرواز‌ها در چند فرودگاه کشور؛ فرودگاه شهید دستغیب شیراز به حالت تعلیق درآمده بود لذا پرواز‌ها در این فرودگاه به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه شده بود.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس تصریح کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم اکنون پذیرش مسافر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد