Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:18:19 GMT

بافت‌های فرسوده کرج شناسایی شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۰۱۲۴

بافت‌های فرسوده کرج شناسایی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی کمالی زاده ظهر شنبه در مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران - ورزشی منطقه ۱۰ کرج، اظهار کرد: علیرغم مواردی مانند مشکلات اقتصادی، تورم و بروز شیوع کرونا که گریبانگیر جامعه شده، انجام پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و غیره در کرج متوقف نشده است.

وی گفت: شهرداری کرج با وجود مشکلات اقتصادی در سال گذشته موفق شد که ۸۵ درصد بودجه عمرانی را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرج با بیان اینکه جذب این میزان از بودجه عمرانی در روزهای خوب اقتصادی شهرداری کرج نیز کم نظیر بوده است، عنوان کرد: با حمایت‌های شورای شهر و تلاش همکاران در شهرداری این مهم محقق شده و امید است با برنامه ریزی هایی که انجام شده بتوانیم سال آینده این رقم را به بیش از ۹۰ درصد برسانیم.

کمالی زاده افزود: در آبان ماه سال ۹۷ حدود ۱۱ درصد کسری بودجه عمرانی داشتیم اما با تمهیدات دنبال شده در پایان همان سال این رقم به ۷۰ درصد رسید.

وی بیان کرد: امید است با همراهی شورای شهر کرج، شنبه‌های جهادی برای افتتاح پروژه‌های شهری را بتوانیم در هفته‌های آتی نیز دنبال کنیم.

شهردار کرج گفت: بافت‌های فرسوده شهری به خوبی شناسایی شده و سوله‌های بحرانی که در کرج ساخته می‌شود در حاشیه نقاط کم برخوردار است که تاب آوری کمتری در برابر حوادثی مانند زلزله دارد.

کمالی زاده هدف از ایجاد سوله‌های مدیریت بحران - ورزشی را علاوه بر بهبود سرانه ورزشی در محلات کم برخوردار، احداث فضاهایی برای اسکان موقت در مواقع بحرانی دانست.

کد خبر 4976751

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شورای شهر کرج بافت فرسوده ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان حجاب و عفاف شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برنامه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده طی امسال آغاز شده است گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با مشارکت و همکاری مردم و با استفاده از پرداخت تسهیلات ساخت تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در  حال حاضر  ۲۵ هزار واحد از واحدهای نوسازی شده از طریق پرداخت تسهیلات ساخت  و با استفاده از ظرفیت های مردمی  در سراسر کشور آماده بهره‌برداری است که به‌ مرور  به بهره‌برداری می رسد.

آیینی اظهار کرد: امروز همزمان با سفر رئیس جمهور  به سمنان ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده به بهره‌برداری خواهد رسید که ۳۰۰ واحد آن در غرب استان و بقیه در شرق استان (شاهرود) خواهد بود.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت های مردمی در نوسازی بافت های فرسوده از طریق پرداخت تسهیلات ساخت نوسازی بافت های فرسوده یکی از مهم ترین برنامه های است که در دستور کار خود قرار داده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد