Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال در گزارش عملکرد خود به هیچ عنوان به نامه محرومیت استقلال اشاره نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل باشگاه استقلال که به دلیل تکذیب محرومیت این باشگاه از فعالیت در 3 پنجره نقل و انتقالاتی تحت فشار است همچنان در حال اشتباهات پی در پی در این زمینه است.

احمد سعادتمند چند روز پیش (25 تیر) بلافاصله بعد از انتشار خبر محرومیت استقلال از 3 پنجره نقل و انتقالاتی در گفت و گو با شبکه خبر این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد محرومیت استقلال صحت ندارد و پول بویان هم آماده پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق سند محرومیت استقلال در یکی از رسانه‌ها منتشر شد تا مشخص شود سعادتمند در اعلام خبر محرومیت واقعیت را در گفت‌و‌گوی زنده نگفته است. با انتشار نامه سعادتمند سعی کرد تا قضیه را به نوعی جمع و جور کند بنابریان در گفت و گوی زنده تلویزیونی دیگری در شبکه تهران ادعا کرد خبر محرومیت استقلال مربوط به 10 روز پیش و قدیمی است!

وی که سعی داشت به هر شکل ممکن اعلام کند استقلال محروم نشده، با اظهارت خود به صورت مکرر دچار اشتباه شده زیرا باز هم مشخص شده که اگر نامه محرومیت قدیمی و مربوط به 10 روز پیش است وی صادقانه با هواداران این تیم برخورد نکرده است.

سعادتمند که از بدو ورود به باشگاه استقلال گزارش ویدیویی ماهانه به هواداران ارائه می‌کند، سومین گزارش عملکرد خود را در تاریخ 17 تیر که در کانال رسمی این باشگاه هم موجود است به هواداران ارائه کرد. وی در آن گفت‌و‌گو به هیچ عنوان به نامه محرومیت استقلال اشاره نکرده در حالی که وی در شبکه تهران ادعا کرد خبر محرومیت این باشگاه مربوط به 10 روز پیش است.

سوال اینجا است که اگر مدیرعامل استقلال با هواداران صادق است و تاکید دارد که این گزارشات برای شفافیت به آنها ارائه می‌شود، چگونه هیچ اشاره ای در گزارش ماهانه آخر خود به محرومیت استقلال نکرده است؟

خود این مساله نشان می‌دهد گزارش ماهانه به هواداران بیشتر یک نمایش ویدیویی است نه گزارش صادقانه که اگر اینگونه بود خبر محرومیت استقلال ولو اینکه با پرداخت پول هم حل شود، به هواداران این باشگاه اطلاع داده می‌شد.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: محرومیت استقلال خبر محرومیت روز پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد