Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نادری درباره آخرین پیگیری‌ها پیرامون زمان برگزاری کنکور سراسری اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما حفظ جان داوطلبان و شهروندان است، در حال حاضر درخواست‌های زیادی درباره کنکور سراسری وجود دارد اما ما هنوز نمی‌دانیم که وضعیت کرونا در موعد برگزاری کنکور سراسری یعنی در تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ مردادماه چه خواهد شد؟ لذا ما در حال رصد شرایط هستیم اگر تا آن زمان کرونا کنترل و میزان مبتلایان کم شد طبیعتا آزمون در همان تاریخ برگزار می‌شود وگرنه تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر این‌که ما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و شخص وزیر بهداشت به عنوان متخصص امر هستیم، گفت: همواره تاکیدم بر این است که باید حرف اول و آخر را در ستاد کرونا وزیر بهداشت بزنند، به همین دلیل قطعا در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری هم حرف وزیر بهداشت را قبول می‌کنیم و تابع آن هستیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در عین حال با بیان این‌که احتمال تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری وجود دارد، اظهار کرد: اگر در آن زمان همچنان شاهد ادامه پیک دوم کرونا باشیم و در این شرایط وزارت علوم بر برگزاری کنکور سراسری در موعد تعیین شده اصرار کرده و تمکین نکند، ما در مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی را خواهیم داد چون نگرانی اصلی ما حفظ جان مردم است. امکان طرح دوفوریتی برای تعویق برگزاری کنکور سراسری وجود دارد ولی ما هنوز در این باره به نتیجه نرسیده‌ایم.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت‌مان مبنی بر حفظ جان مردم با همکاری با برخی از نمایندگان تعویق دو کنکور دکتری و ارشد را پیگیری کردم و نامه‌ سرگشاده به رییس جمهور نوشتم مبنی بر این‌که به نظر وزیر بهداشت توجه شود آن زمان زمزمه‌هایی وجود داشت که وزارت علوم مخالف تعویق کنکور است که در نهایت با پیگیری‌های انجام شده برگزاری کنکور دکتری و ارشد عقب افتاد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تعویق کنکور طرح دوفوریتی نماینده مجلس احمد نادری شیوع کرونا کرونا پارسی خبر کنکور سراسری وجود برگزاری کنکور سراسری وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اشاره به برگزاری مرحله کنکور سراسری در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت امسال در ۶ حوزه در شهرستان شادگان، گفت: براساس آمار سازمان سنجش کشور بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر داوطلب از شهرستان شادگان در این آزمون رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان، شناسایی و به فرآیند تحصیل و کلاس‌های درس بازگردانده شدند، افزود: پیگیری موضوعات شهرستان روال بسیار خوب و منسجم قرار دارد.

صالح زاده ادامه داد: امیدواریم با روی کار آمدن هاشم خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات و توسعه، عمران و آبادانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهد افتاد.

فرماندار شادگان می‌گوید: تمهیدات لازم برای برگزاری همایش تقدیر از معلمان نمونه شهرستان، برگزاری امتحانات نهایی و کنکور، پیگیری تأمین وسایل سرمایشی مدارس، اولویت‌بندی ساخت فضا‌های آموزشی جدید، تسریع در تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه تمام و رو به اتمام نوسازی تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، پیگیری مصوبات شورای آموزش آموزش مورد تاکید است.

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • زمان دریافت کارت کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور
  • زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور اعلام شد