Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@06:06:14 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ شنبه، ۲۸ تیر ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۱۰۰۱

پرسپولیس امشب در صورت عبور از سد فولاد، ۲ امتیاز تا چهارمین قهرمانی پیاپی فاصله خواهد داشت، مهمترین عنوان این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در همین چارچوب، دیشب ۶ بازی برگزار شد که در تبریز، تراکتور ۲ به ۱ از سد سپاهان گذشت. برای تراکتور احسان حاج صفی و رضا اسدی و برای سپاهان سروش رفیعی در این بازی موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد، سپاهان هم ۴۲ امتیازی ماند و با یک پله نزول در جایگاه سوم ایستاد.
درآبادان، استقلال با ۲ گلِ شیخ دیاباته و ارسلان مطهری، میزبان خود صنعت نفت را شکست داد و با صعود به رده پنجم جدول، به کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا امیدوار ماند.   پارس فریبرز گرامی و پوریا آریا کیا گلزنی کردند و تک گل شهر خودرو را محمد قاضی به ثمر رساند، ضمن اینکه محمدعلی فرامرزی از شهرخودرو در لحظات پایانیِ نیمه نخست با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.
گل گهر سیرجان ۴ به ۲ شاهین شهرداری بوشهر را مغلوب کرد. احمدرضا زنده روح، یونس شاکری، رضا محمود آبادی و گادوین منشا برای گل گهر در این بازی گل زدند و دو گل شاهین را میلاد صارمی و مصطفی احمدی به ثمر رساندند.
و ... دیدار سایپا با پیکان و نساجی مازندران با نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

*برنامه دیدار‌های تیم ملی والیبال ایران در المپیک ۲۰۲۰ مشخص شد.
تیم ملی والیبال کشورمان که برای دومین بار در تاریخ بازی‌های المپیک سهیمه حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده است، در گروه A مسابقات باید به مصاف تیم‌های لهستان، ونزوئلا، ژاپن، ایتالیا و کانادا برود.
بر اساس جدول زمان بندی فدراسیون جهانی و در مرحله گروهی مسابقات، ملی پوشان کشورمان در نخستین دیدار خود شنبه دوم مرداد برابر لهستان به میدان می‌روند و در ادامه چهارم مرداد با ونزوئلا، ششم مرداد با کانادا، هشتم مرداد با ایتالیا و سرانجام یکشنبه دهم مرداد با ژاپن مسابقه خواهند داد.
در گروه B مسابقات هم تیم‌های برزیل، آمریکا، روسیه، فرانسه، تونس و آرژانتین رقابت می‌کنند و در پایان، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود خواهند کرد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین تجربه المپیکی خود در ریو ۲۰۱۶ تا مرحله یک‌چهارم پایانی صعود کرد، اما در این مرحله با قبول شکست برابر ایتالیا از صعود به نیمه نایی بازماند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   *فوتبال باشگاهی در اروپا:
نخستین فینالیست رقابت‌های جام حذفی انگلیس امشب مشخص می‌شود.
در نخستین دیدار مرحله نیمه پایانی رقابت‌های جام حذفی انگلیس - موسوم به FA کاپ، امشب تیم منچسترسیتی از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه ومبلی لندن برابر آرسنال به میدان می‌رود. در دیگر دیدار این مرحله هم فردا چلسی رو در روی منچستر یونایتد قرار خواهد گرفت.
در آغار هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس امشب نوریچ میزبان برنلی است. سایر بازی‌های این هفته چهارشنبه تا جمعه پیش رو برگزار می‌شود.؛ و ... در نخستین بازی‌های هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا امشب، ورونا با آتالانتا، کالیاری با ساسولو و میلان با بولونیا به مصاف هم خواهند رفت.
دیشب در آخرین دیدار هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، وستهام ۳ به ۱ مقابل واتفورد به برتری رسید..
همچنین در فاصله دو هفته تا پایان لیگ دسته اول انگلیس، تیم لیدزیونایتد با پیروزی یک به صفر مقابل بارنزلی، پس از ۱۶ سال، بازگشت خود را به لیگ برتر قطعی کرد. لیدز در صورت کسب سه امتیاز از دو بازی آینده، قهرمانی خود را در این مسابقات جشن می‌گیرد.   *ستارگان فوتبال کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
*مسیح محافظت‌کار، نماینده کشورمان در مسابقات جهانی فیفا ۲۰ به مقام نایب قهرمانی رسید. در دوران کرونا، مسابقات آنلاین فیفا ۲۰ با حضور ۳۲ شرکت کننده پسر و ۱۲ بازیکن دختر برگزار شد که در پایان نماینده ایران با تساوی مقابل نماینده عمان، در گل طلایی مغلوب شد و به مقام نایب قهرمانی رسید.
در دور نیمه نهایی چهارمین مرحله رقابت‌های آنلاین شطرنج سریع زنان جهان، سارا خادم الشریعه - نماینده کشورمان، با قبول شکست مقابلِ الکساندرا کاستنیوکِ روس، از راهیابی به فینال بازماند و برای کسب عنوان سومی، هو یفان - نفر نخست جهان از چین را پیش رو دارد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به زمان برگزاری مجمع انتخاباتی در نیمه دوم آبان یا هفته اول آذر گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان هفدهم شهریور در تاشکند، دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی ازبکستان برگزار خواهد کرد.
کارلوس کی روش- سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، در صفحه شخصی خود، از توافق حقوقی و مالی با فدراسیون فوتبال کشورمان خبر داد.
در آغاز هفته سی ام لیگ دسته فوتبال ایران، امروز مس رفسنجان با گل ریحان، آلومینیوم با آرمان گهر، استقلال خوزستان با مس کرمان، نود با خوشه طلایی، شهرداری تبریز با هوادار، قشقایی با رایکا، سپیدرود با داماش و نیروی زمینی با ملوان دیدار می‌کنند.
پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته المپیک و سرمربی تیم شمشیر بازی سابر ایران که با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، مرخص شد تا ادامه دوران بیماری خود را در خانه سپری کند.
مسوولان ژاپنی در نشست آنلاین کمیته بین المللی المپیک، ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها، ایمن سازی ۴۲ مکان ورزشی المپیکی به ویژه دهکده ورزشکاران و مرکز اطلاع رسانی و خبری شهر توکیو، آمادگی خود را برای میزبانی از المپیک در سال ۲۰۲۱ اعلام کردند.
نواک جوکوویچ - بهترین تنیس باز حال حاضر جهان که به ویروس کرونا مبتلا شده بود با بهبود نسبی و سپری کردن دوران قرنطینه، آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا اعلام کرد.

*افتتاح طرح‌های ورزشی با حضور وزیر ورزش کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: اخبار ، ورزشی ، 14 وسی ، عناوین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار ورزشی 14 وسی عناوین هفته سی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده اما از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳