Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایران گفت: همه انتظار دارند تیم ملی ایران به جام جهانی برود اما انتظار من از خودم بیشتر از این حرف‌هاست و مشکلی با مسئولیتم ندارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگان اسکوچیچ درباره سفر به تبریز و بازدید از امکانات باشگاه تراکتور اظهار داشت: از مسئولان تراکتور خیلی ممنون هستم که من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تبریز دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات این باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدم و هر وقت به این شهر می‌آیم احساس خیلی خوبی دارم. هدف من از سفر به تبریز احترام به بازی مهمی بود که بین تراکتور و سپاهان برگزار شد.

وی افزود: برای محمدرضا زنوزی و باشگاه خوب تراکتور احترام قائل هستم، زیرا این باشگاه در ایران خیلی باشگاه مهمی است و هواداران زیادی دارد. از حضور در تبریز لذت می‌برم، زیرا شهر خاصی در ایران است و خیلی سخت است که بخواهم آن را با شهری در کرواسی از لحاظ فرهنگی مقایسه کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: شور و حرارت هواداران تراکتور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانم با ورزشگاه‌های انگلیس مقایسه کنم. به همین دلیل فشار زیادی روی تیم تراکتور از سوی هواداران وجود دارد اما در فوتبال چنین مسائلی وجود دارد. باشگاه‌هایی که چنین هواداران پرشوری دارند واقعا دوست دارم. فوتبال باید با حضور هواداران برگزار شود، مثلاً وقتی دربی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بینم لذت می‌برم، زیرا هواداران زیادی در ورزشگاه هستند. برخی باشگاه‌ها در ایران هواداری ندارند و به همین دلیل ایجاد مسائل انگیزشی در آنها سخت می‌شود. خیلی برای باشگاه مهم است که هوادار پشت آن باشد و این موضوع خیلی خوب است.

اسکوچیچ در باره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: وضعیت گروه ما به شکلی است که نمی‌توانم بگویم شرایط خوبی داریم. در این مدت آنالیز زیادی روی تیم ملی ایران انجام داده‌ایم، روزانه ساعت‌های زیادی کار کردیم تا بهترین راه حل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیدا کنیم. می‌خواهیم تیمی بسازیم که انرژی بیشتری داشته باشد و کیفیت بیشتری در زمین ارائه بدهد. برای ساختن بهترین تیم در این مدت خیلی تلاش کردیم.

وی افزود: ایران کشور خیلی مهمی در آسیاست و باید بهترین کاری که ممکن است انجام بدهیم. باید فکر و ایده‌های بزرگی داشته باشیم و نباید به چیزهای کوچک فکر کنیم. اکنون به انرژی و حمایت نیاز داریم. قول می‌دهم وضعیت تیم ملی ایران مانند بازی‌های قبل نخواهد بود.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران درباره مزیت حضور همزمان سه کاپیتان تیم ملی در تراکتور خاطرنشان کرد: نمی‌توانم در باره تک تک بازیکنان صحبت کنم، اما نفراتی مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی 15-10 سال است که در سطح تیم ملی کار می‌کنند. آنها در سال‌های گذشته پرچم ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سطح جهانی نشان دادند. تاکنون با اشکان صحبت نکرده‌ام، اما در صحبت‌هایم با حاج صفی و شجاعی متوجه شدم انسان‌های فوق‌العاده‌ای هستند. این سه بازیکن نفرات شگفت‌انگیزی هستند که می‌توانند به تراکتور کمک کنند.

اسکوچیچ در باره امکانات زیرساختی باشگاه تراکتور توضیح داد: وقتی من امکانات تراکتور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با باشگاه‌های مطرح اروپایی مقایسه می‌کنم متوجه می‌شوم در این باشگاه کارهای خوبی انجام شده، زمانی با تیم فولاد به تبریز آمدم و به مدیر این تیم گفتم امکانات تراکتور خیلی خوب است و باید برای تمام باشگاه‌ها الگو باشد.

وی درباره لزوم همدلی بین مربیان باشگاهی و سرمربی تیم ملی برای موفقیت ملی‌پوشان تیم ملی کشورمان در دیدارهای آتی گفت: همه جای دنیا درباره آی‌کیو خیلی شنیده‌اید، اما اکنون موضوع مهم آن است که آی کیو همان داشتن ارتباطات است. اعتقاد دارم اکنون باشگاه‌ها بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آموزش می‌دهند و من به عنوان سرمربی تیم ملی باید بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کنم. باشگاه و سرمربی‌اش یک سال مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار دارد اما من یک ماه، به همین دلیل شناخت مربی باشگاهی از بازیکنان نسبت به من که سرمربی تیم ملی هستم، خیلی بیشتر است. وقتی ارتباطی بین ما برقرار شود همه می‌دانیم که چه کاری انجام می‌دهیم. به همین دلیل داشتن ارتباط خیلی مهم است.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: موضوع مهم تر آن است که احترام متقابل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنیم. باید ارتباط‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مسیر صحیح قرار دهیم.

اسکوچیچ در باره احتمال صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر گفت: هیچ گاه به دنبال مباحث کوچک نیستم و به چیزهای بزرگ فکر می‌کنم. همه انتظار دارند تیم ملی ایران به جام جهانی برود اما انتظار من از خودم بیشتر از این حرف‌هاست و مشکلی با مسئولیتم ندارم. می‌دانم فوتبال برای مردم ایران خیلی مهم است و به همین دلیل احساس مسؤولیت می‌کنم.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران سرمربی تیم ملی تیم ملی ایران جام جهانی همین دلیل باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!

به گزارش "ورزش سه"، برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد و ۱۶ تیم باقی‌مانده در این مرحله در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ ماه باید به مصاف رقیبان خود که طبق قرعه کشی مشخص شده‌اند بروند. در این مطلب به بررسی چالش‌های تیم‌های مدعی پیش و پس از بازی جام حذفی می پردازیم. سپاهان، پرسپولیس، آلومینیوم، ذوب آهن و تراکتور تیم‌هایی هستند که چالش جذاب و نفسگیری را در شروع سال جدید تجربه خواهند کرد.

*برنامه نفسگیر پرسپولیس در لیگ و حذفی
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله، روز هفتم اردیبهشت ماه، آلومینیوم اراک که در فصل‌های اخیر گربه سیاه پرسپولیس بوده، در ورزشگاه امام خمینی از سرخ‌ها میزبانی خواهد کرد. پرسپولیس که در این جام هم لقب مدافع عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد بعد از سه بازی در لیگ، به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

پرسپولیس ابتدا با دو تیم سرسخت گل گهر و ملوان در روزهای ۱۹ و ۲۴ فروردین بازی می‌کنند و سپس پیش از بازی در جام حذفی باید به آبادان بروند و ۳۰ام فروردین ماه مقابل صنعت نفت که گزینه جدی سقوط است و انگیزه بالایی دارد قرار بگیرد. پرسپولیس تا هفتم اردیبهشت ماه و طی چهار بازی، تنها یک بازی با ملوان را در خانه دارد که این بازی خانگی ۱۴ روز قبل از دیدار حذفی است و سفر به سیرجان، آبادان و اراک می‌تواند برای شاگردان اوسمار خسته کننده شود. پرسپولیس تا بازی جام حذفی، طی ۱۹ روز چهار بازی در برنامه خود دارد و برنامه آنها به دلیل نداشتن بازی‌های معوقه سبک تر از سپاهان و آلومینیوم است‌. علاوه بر این پرسپولیس بلافاصله پس از بازی حذفی، باید به مصاف سپاهان در ورزشگاه آزادی برود که زمان این بازی مشخص نشده است. بنابراین پرسپولیس پس از عید برنامه بسیار نفسگیری را پیش رو خواهد داشت.

*آلومینیوم در سال نو حریف مدعیان است
با این حال آلومینیوم نیز برنامه چندان راحتی قبل از مصاف با پرسپولیس ندارد‌. آنها ابتدا باید بازی معوقه هفته هجدهم با هوادار را در روز ۱۵ فروردین انجام بدهند و سپس بازی‌های سختی با تراکتور (۲۰فروردین) و استقلال (۲۴فروردین) دارند و پنج روز قبل از بازی پرسپولیس نیز در روز دوم اردیبهشت ماه با ذوب آهن در اصفهان دیدار می‌کنند. بنابراین آنها طی ۲۳ روز پنج مسابقه خواهند داشت. شاگردان مجتبی حسینی همچنین بعد از دیدار با سرخ‌های تهرانی باید با قرمزهای اهوازی (فولاد) مصاف داشته باشند.

*تراکتور بهار را در تبریز می‌ماند
از دیگر دیدارهای حساس این مرحله حذفی دیدار تراکتور و ذوب آهن است که در تبریز برگزار می‌شود. تراکتور نیز ابتدا ۱۵ فروردین مسابقه نفسگیری با سپاهان در چارچوب دیدار عقب افتاده هفته شانزدهم خواهد داشت و سپس با آلومینیوم (۲۰ فروردین)، ذوب آهن (۲۴فروردین) و نساجی (۳۱ فردردین) طی یازده روز تا پایان فروردین دیدار می‌کند تا به دیدار حذفی برسد. بنابراین تراکتور طی ۱۴ روز دوبار میزبان ذوبی‌ها خواهد بود. نکته مثبت برای تراکتور این است که آنها تا هفتم اردیبهشت و طی پنج بازی فقط یک بازی خارج از خانه با نساجی دارند و باقی دیدارها در ورزشگاه خانگی‌شان است.

ذوب آهن نیز به جز دو دیدار با تراکتور که ۲۴ فروردین و هفت اردیبهشت برگزار می‌شود، در این مدت با شمس آذر(۱۸فروردین)، سپاهان (۲۹فروردین) و آلومینیوم(۲ اردیبهشت) دیدار می‌کند تا به جام حذفی پا بگذارد. شاگردان ربیعی بسیار امیدوارند نتایج بد اخیر خود را پاک کنند و همچنین راهی یک چهارم نهایی حذفی کاپ شوند.

*سپاهان و فشرده‌ترین برنامه ممکن 
دیگر دیدار حساس این مرحله مربوط به سپاهان است که البته قرعه راحت‌تری دارد و باید هفت اردیبهشت به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی برود. با این حال چیزی که کار سپاهان را سخت‌ می‌کند فشرده بودن برنامه آنهاست‌. سپاهان طی این مدت بیشترین تعداد بازی را دارد چرا که دو بازی عقب افتاده در لیگ دارند. آنها سال جدید را ۱۵ فروردین با بازی تراکتور آغاز می‌کنند و سپس با دو گزینه سقوط لیگ یعنی صنعت نفت و نساجی در ۲۰ و ۲۴ام این ماه بازی دارند. پس از آن شاگردان مورایس دربی عقب افتاده اصفهان را با ذوب آهن در تاریخ ۲۹ فروردین برگزار می‌کنند و یک هفته بعد در دوم اردیبهشت به مصاف ملوان می‌روند و بعد از پنج بازی به جام حذفی می‌رسند تا با حریف لیگ یکی خود دیدار کنند. یعنی سپاهان طی ۲۲ روز ۶ مسابقه خواهد داشت. همانطور که گفته شد پس از بازی‌های جام حذفی مسابقه فوق حساس پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که استقلال غایب بزرگ مرحله یک هشتم است و در مرحله اول از مس رفسنجان شکست خورد. حال باید دید در جام شگفتی‌ها، چند تیم بزرگ دیگر پیش از یک چهارم کنار می‌روند‌.

برنامه کامل بازی‌های جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت
مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت
مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان
فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز
ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی  بندر انزلی
آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز

دیگر خبرها

  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • نرخ پایین بلیت موزه‌های ایران در مقایسه با قیمت‌های جهانی
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • مسیر صعود ایران به جام جهانی چگونه است؟
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!