Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از تصادف منجر به فوت در سه راهی ‏بروجرد خبر داد و گفت: در این حادثه خودروی سنگین تریلی با یک دستگاه ‏اتوبوس مسافربری برخورد کرد.‏

حسین روستائی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی تماس تلفنی یکی از رهگذران در محور ملایر- بروجرد با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ملایر، تصادف خودروی سنگین تریلی با یک دستگاه اتوبوس اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین امداد و نجات با تجهیزات کامل همراه نیروهای مربوطه به محل اعزام شد که آتش نشانان مشاهده کردند دو دستگاه خودروی سنگین ذکر شده در محور ملایر- بروجرد ابتدای روستای دهریز با هم برخورد کرده اند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر ادامه داد: در این تصادف چهار نفر زخمی شدند و متأسفانه یک نفر فوت کرد که با همکاری نیروهای هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی ملایر مصدومان به بیمارستان ملایر و نهاوند اعزام شدند.

روستائی با بیان اینکه شخص فوت شده با همکاری نیروهای آرامستان اشترنیان برای خاکسپاری به آرامستان انتقال داده شد، گفت: در این حادثه، انحراف به چپ خودروی تریلی عامل بروز تصادف بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف خودروی سنگین آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از منابع خبری سوری، نیروهای مردمی تیپ قدس (نیروهای فلسطینی مورد حمایت ارتش سوریه) در کمین تروریست‌ها کشته شدند.

این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.

هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.

این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.

آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.

داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)