Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان رباط کریم در خصوص اخذ اضافه مبلغ بابت تحویل مسکن مهر در پرند گفت: تا رسیدن به نتیجه مطلوب هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی خواهد بود.

نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص سوژه ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عنوان (سریال ادامه‌دار دریافت هزینه‌های مسکن مهر پرند) اظهار کرد: هفته قبل جلسه شورای مسکن شهرستان را تشکیل داده و موضوع را دقیق بررسی کردیم و در این نشست از شرکت‌های تعاونی و مردم برای شنیدن حرف های آن‌ها دعوت کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسات مردم از افزایش قیمت ها گلگی می‌کردند و شرکت های تعاونی نیز افزایش هزینه ساخت و ساز را دلیل درخواست وجه اضافی اعلام داشتند.

فرماندار رباط کریم در پایان با اشاره به اینکه اعضای هیأت تعاونی را خود مردم تعیین می‌کنند، تصریح کرد: نتیجه آنکه قرار شد تا هیچ افزایش قیمتی تا ادامه یافتن جلسات و رسیدن به قیمت سر به سر صورت  نگیرد و این کار غیرقانونی است ولی اولویت ما این است که این افزایش قیمت رخ ندهد و چنانچه بخواهد انجام شود با نظارت دقیق شرکت عمران پرند باشد.

خبرنگار فارس برای پیگیری بیشتر موضوع به سراغ شرکت عمران پرند رفت تا توضیحات این شرکت دولتی را بشنود اما محسن وطن خواهی مدیرعامل این شرکت از مصاحبه خودداری کرد و روابط عمومی این شرکت نیز  اعلام کرد که اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر خواهد شد، در مرحله بعدی پس از آنکه اطلاعیه‌ای از جانب این شرکت رسانه‌ای نشد، پیگیری خبرنگار فارس از محسن وطن خواهی بی‌نتیجه ماند.

لذا انتظار به جایی خواهد بود مسؤولانی که خود را خدمت گذار مردم عنوان می‌کنند در وقت نیاز نیز پاسخگوی مشکلات باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/گ۱/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر شکایت نظام ملکشاهی شرکت عمران فرماندار رباط کریم افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سیاوش بدری گفت: یک سامانه بارشی از ۲۷ فروردین امسال در سطح استان فارس فعالیت کرد که بیشترین فعالیت آن در مناطق جنوبی استان بود.
وی با بیان اینکه در این بارندگی سد سلمان فارسی بیشتر منتفع شد، افزود: حجم آب امروز سد سلمان فارسی ۵۱۱ میلیون متر مکعب و خروجی آن را ۲ و صدم۸۵ متر مکعب بر ثانیه است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: هنوز موعد رهاسازی آب سد سلمان فارسی نرسیده است و زمان آن با توجه به نیاز کشاورزی مناطق جنوبی فارس، در شورای آب استان مشخص خواهد شد.
وی در خصوص سد درودزن گفت: حجم امروز آب پشت سد درودزن ۶۶۸ میلیون متر مکعب است که با توجه به تصمیم شورای آب استان مبنی بر رهاسازی ۱۵۰ میلیون متر مکعب آن برای مصارف کشاورزی که طی بازه زمانی ۲ الی ۳ ماهه انجام می‌شود، میزان خروجی آن هم‌اکنون ۷۱ متر مکعب بر ثانیه است.
بدری با بیان اینکه ورودی آب سددرودزن هم‌اکنون ۱۹ متر مکعب بر ثانیه است، افزود: رهاسازی آب سد درودزدن برای مصارف کشاورزی هم از طریق کانال هم رودخانه همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد
  • ۳۰ میلی‌متر به آب سد‌های فارس اضافه شد
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک
  • قائدی: با تعارض املاک بابت طرح ملی مسکن مواجهیم/ ورود فرمانداری برای واگذاری ملک معوض به دانشگاه آزاد
  • سالن‌های جدید سینما آزادی همچنان خارج از مدار؛ افتتاح صوری یا ظرفیت واقعی؟