Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی شهردار اهواز به تشریح ویژه برنامه‌های فرهنگی شهرداری اهواز برای ماه ذی الحجه و دهه ولایت پرداخت.

حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در خصوص برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز در ایام ماه ذی‌الحجه و دهه ولایت، اظهار کرد: امسال برنامه‌های متنوعی را در این ایام مبارک جهت اجرا در نظر داریم که البته با توجه به شرایط  موجود، از نظر سبک و سیاق با برنامه‌های سال‌های گذشته تفاوت‌هایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از آن‌جا که حوزه سبک زندگی از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است، مسابقه کتاب (یادت باشد) که یک رمان عاشقانه خانوادگی از همسر یکی از شهدای مدافع حرم است، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود که این مسابقه آغاز شده و شهرداری اهواز، این کتاب را با ۵۰ درصد تخفیف به شهروندان اهوازی هدیه می‌کند ضمن اینکه جزئیات آن به طور دقیق رسانه‌ای می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز گفت: یکی دیگر از اقدامات معاونت فرهنگی در حوزه سبک زندگی، تولید طرح (مَهر کمتر، مِهر بیشتر)، جهت تشویق جوانان به تشکیل خانواده و ازدواج آسان است.

وی ادامه داد: ۶ پرچم بزرگ که منقش به عبارت (علی ولی الله) هستند در ۶ نقطه شهر اهواز به اهتزاز در می‌آیند و فضاسازی زیبایی نیز با موضوع غدیر طراحی شده تا حداقل ۸ دیوارنگاره حجمی و یک دیوارنگاره غیرحجمی در نقاط مختلف شهر اهواز نصب خواهند شد.

جزایری بیان کرد: نمایشگاه شهری کتابت نور نیز که آثار هنرمندان خطاط برجسته استان با موضوع آیات ولایت، در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی افزود: برای اولین بار کاروان تواشیح در کنار کاروان‌های سرود در ایام عید ولایت در سطح شهر به اجرا خواهند پرداخت که متشکل از گروه‌های تواشیح بین‌المللی هستند؛ به علاوه، اقداماتی نیز برای کمک به مساجد جهت نورافشانی در محلات و امور فرهنگی در این ایام، انجام گرفته و می‌گیرد.

معاون فرهنگی شهردار اهواز گفت: یک برنامه جذاب در فضای سرگرمی و ورزشی نیز با عنوان 《تکنیکی شو》 داریم که با محوریت استعدادیابی و سرگرمی، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به ادامه شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی برنامه‌هایی که اجرا خواهیم کرد، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود‌.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز ولایت شهرداری کتاب شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست ستاد دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت امسال با ۲۸۵ برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهد شد، افزود: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم‌برخوردار، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌های دهه کرامت امسال به‌ویژه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ضروری است.

کد خبر 747278

دیگر خبرها

  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان