Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهنام بیات، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: با متخلفان طبق قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز، مصوب ۱۳۹۶ برخورد قانونی می‌شود.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با بیان این که استفاده از برق به صورت غیرمجاز امری غیرشرعی و استفاده از اموال بیت المال است و از طریق مراجع قانونی با متخلفان به شدت برخورد می‌شود، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴۳۵۶ مورد انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی که منجر به احیاء انرژی و وصول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات گفت: استفاده غیرمجاز از نیروی برق موجب هدر رفت انرژی می‌شود و به دنبال آن خسارات فراوانی به اقتصاد ملی وارد خواهد کرد.

او با اشاره به این که با استفاده کنندگان از برق‌های غیرمجاز به شدت برخورد قانونی می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند ۱۵ اکیپ عملیاتی ۳ نفره بازرسی برق متشکل از سیمبان، راننده، کارشناس برق، کارشناس حقوقی و پلیس در سطح استان و استفاده از کلیه ظرفیت‌های بهره برداری دیگر با خاطیان که به هر شکلی در انشعابات غیرمجاز دخیل هستند در چارچوب قانون برخورد جدی خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با اشاره به این که فعالیت این شرکت در راستای صیانت از حقوق شهروندان و حفظ اموال بیت المال است،  گفت: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود استفاده کنندگان برق غیرمجاز در این استان را از طریق شماره تماس ۳۳۱۲۱ با درج کد ۵ سامانه پیام گیر ما معرفی، تا ضمن استفاده از مزایای تشویقی طرح مذکور که معادل مبلغ ۲ الی ۱۰ میلیون تومان  است، ما را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری کنید.

انتهای پیام / ر. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق برق رسانی استفاده کنندگان نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معماری پلیس در سال ۱۴۰۳ تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و قاچاقچیان مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، سردار احمد رضا رادان، امروز_چهارشنبه هشتم فروردین_ در سفر به استان زنجان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به مردم این استان با تشریح اولویت‌های کاری پلیس در سطح جامعه، اظهار کرد: هوشمندسازی پلیس، دومین اولویت انتظامی است و معماری پلیس در سال ۱۴۰۳ برخورد قاطع با سارقان، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا است.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به انجام نظارت‌های ستادی در سطح استان پرداخت و تصریح کرد: بازرسی‌های لازم از عملکرد هر رده بر اساس اولویت‌های سال گذشته و در تمام مأموریت‌ها انجام می‌شود و در پایان جمع‌بندی نظارت ستادی انجام خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شش اولویت انتظامی، خاطرنشان کرد: بهبود معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه‌های سازمانی مورد تاکید بوده و مسکن دغدغه اصلی همه ما است.

کد خبر 739547

دیگر خبرها

  • بررسی راهکارهای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در پیرانشهر
  • بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در کردستان
  • ساخت و سازهای غیرمجاز تضییع حقوق عامه شهروندان است
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌ کنندگان مالی گروه‌ های مقاومت شد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد